Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 1056 ggr
aangeleyes
0

Spökar

Hej

Igår kväll så var det garanterat att någon ville ha uppmärksamthet.

Jag och sambon håller på och målar om i lägenheten så när vi var klara och färgen hade torkat så satte vi upp alla gardinstänger hade dock allt på fönsterbläcket kvar. Fönsterbläcket brevid oss som vi stog en bra bit ifrån , från ingenstans åker vasen ner på golvet med torkade rosor. (som tur va gick inte vasen sönder). Jag kan säga såhär den stog långt in och vi hade inte rört något.

Sen när jag höll på och städa så kände jag en stark doft av apelsin, hm tänkte om killen hade ätit en frukt eller så men ikke han var ju på träning.

Frågade min mamma och hon säger att det kan vara min gammelfarmor eller eventuellet mormor. Vem kan det vara och vad vill hon få sagt :S ??

Ville bara dela med mig lite =)

Kramar

Tuva-Lena
0

Egentligen så är det här nog en fråga för Bettan på ÖN, men visst kan jag försöka och se vem det kan vara du har hos dig. Det doftar apelsin säger du. Känner du någon du associerar med apelsin/apelsinsaft kanske? Eller någon som har haft en apelsinplanta kanske..? Vasen med rosor kan också vara en vägledning - någon som tyckte om rosor, eller hade rosor i trädgården möjligtvis? Har du fått rosor av någon närstående, eller gett bort rosor o s v..

Att vasen åker i golvet är bara ett sätt att påkalla din uppmärksamhet, men eftersom din kille var hemma också så kan det mycket väl vara någon som vill komma i kontakt med honom.

Det krävs koncentration för att komma i kotntakt med den det nu kan vara, och just nu hinner jag inte men jag kan försöka senare under dagen - åker in till stan över dan. Då pm:ar jag dig istället.

Ha det gott så länge! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

aangeleyes
0

Hej igen

På julen så hade min gammelfarmor + mormor sån där apelsin med någonting i och hänge upp i taket, eller taklampan. Det doftade speciellt som har med julen och göra. Traditionen kommer från min gammelfarmor och antar att mormor tog med sig den. Jag har alltid tyckt om rosor och det här var andra gången rosorna föll i golvet fast dock inte på samma plats det var när jag fortf bodde hemma. Vet inte vad dom gillade för blommor vet att min mormor gillade speciellt liljekonvaljer.

Min kille är skeptiker till sånt här men han tyckte även att det var konstigt. Kanske kan vara hans morfar men han känner inte honom eftersom han dog när killen var så pass liten så han minns inte spec mycket, men tror det är någon från min sida.

Du får jättegärna kolla när du har tid vore kul o veta :D

Hade kanon du med:D

Tuva-Lena
0

Jag får ta det imorgon aangeleyes - hann inte idag för det var folk på besök tidigare ikväll.

Har sett en äldre dam i alla fall, gråvitt permanentat hår, lite runda kinder.. men jag får fortsätta imorgon. Natti på dig vännen! Glad

aangeleyes
0

#3 Inatt drömde jag en dröm om min mormor hon hade även ett fånf av rosor :P så fick svar att det var hon som välte ner vasen , har gått och funderat i ett par dagar vem det kan vara, fast hon hade dock inte permanentat hår det var min gammelfarmor kanske hon också var här. Undrar dock vad dom vill säga:D kramar

Tuva-Lena
0

Förlåt att jag inte har kommit mig för. Hela tiden är tankarna på annat håll. Får se om jag får lite lugn senare idag så skall jag ta itu med din mor/farmor. Verkar ändå som du har haft rätt känsla.. Flört