Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etiketthälsokost-kosttillskott
Läst 1709 ggr
xinluo
0

Stärka mig

Har ni några bra tips på hur jag ska kunna stärka mig efter en lång förkylning och sviterna efter min svåra sorg?

Jag vill egentligen inte prata om min sorg men nu påverkar den mig starkt.

Jag har tänkt mig berocca vitaminerna som ska vara stärkande men jag vet inte om de är så bra.

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

Soffe
0

Jag är inte utbildad inom detta området, men det är klart ett intresse jag har då jag bl.a praktiserat i en hälsokostaffär och använder preparat själv. Så det jag lärt mig kan jag dela med mig av iaf.

Oftast brukar jag ta in info via nätbutikerna och läsa fakta om preparaten, men kan va mkt klokt att prata med andra som använder eller använt produkterna. Brukar finnas recensioner att läsa oxå.

När det gäller efter en lång förkylning skulle jag nog i ditt fall prova Chi San. Den innehåller olika örter som är vetenskapligt testat och ska kunna påverka det fysiska och psykiska. Jag har själv använt mig av Chi San och jag har väl inte märkt stor förändring, men sen är det så att alla är vi olika och allt passar inte alla.

Men den är iaf till lite hjälp på vägen och den är oxå flytande, vilket tas upp snabbare av kroppen.

Sen finns det ju oxå flytande vitamin o mineraltillskott som kan fungera bra. Det skulle kunna gå att kombinera dessa, men oxå viktigt att man äter en fullvärdig kost, vilket jag själv är slarvig med. Det är enligt mig själv svårt att få i sig exakt allt dagsbehov av alla dess vitaminer o mineraler som finns.

Som ex. där finns Mivitotal som är känt på hälsokostmarknaden idag och används av många.

Hoppas för din skull att detta är till hjälp!

Kram

Indiania
0

Vill skriva några rader till dig. Vad det gäller Chi San så har jag dålig erfarenhet av det medlet, mitt blodtryck gick upp och när jag slutsde med Chi San blev trycket normalt igen.