Tankar inför nyår..?
Är du som jag, att du går och funderar inför det nya året?Man har förväntningar, man kanske har planer som man vill förverkliga, eller så är det något man vill förändra..?
Ta kontakt med någon som man förlorat kontakten med, städa källaren eller bara samla kraft inför det nya man står inför…?
"Yesterday is history - Tomorrow is a mystery - Today is a gift.." säger man om dagarna, men det går ju lika bra att säga så om åren, eller hur?
Berätta för oss i den här tråden vilka funderingar du har! 
(Bilden har vi lånat av anaprincess)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

2010 kan bli så mycket bättre på de flesta punkter i mitt liv.
Så våga släppa sånt som jag vill förändra !!
Orka ta mej genom frestelserna, när de kommer !!
Ännu mer positiva tankar & dela med mig av dem !!
Lyssna mer på kroppen & dess signaler….
Öka min fysiska aktivitet i kroppens takt…..(mycket tålamod)
Delge mina nära & kära om mina tankar & vad jag vill !!
Omprioritera vad som är viktigt i livet…..(målen)
Nä jag tänker inte så mycket inför nya året. Jag tar lite i taget. Jag hoppas just nu bara på att jag kommer med en kurs som jag innerligt behöver för att komma vidare i arbetslivet.
Ja du-Ni..
Jag tar en dag i taget..Min lat het har tagit ett starkt grepp om mig.
Jag planerar inte utan.Det som händer det händer.
Det enda jag har koll på är hundar o hästar.
-Fy vad detta blev tokit…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag känner mig lugn o avslappnad då en stor post till min stress är avklarad. Vi får fortfarande slita med ekonomin men den stora stötestenen är borta.
Jag har inga förväntningar inför nya året,tycker inte att det brukar bli någon skilnad för att det blir nytt år.
Tänker inte ge några nyårslöften att bryta.
Däremot har jag påbörjat lite förändringar som jag kommer att jobba vidare med under nya året,ska byta lägenhet om ett par månader till en lite mindre med härlig havsutsikt.
~ mayolica ~
Jag måste inse vissa saker och inte bita mig fast vid nått som inte längre fungerar .Det kommer innbeära förändringar på många plan. Man kan ju inte lugga en flintskallig ändå!
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/