Mariatistel!
Har problem med gallstensanfall… Homeopaten rekommenderade Mariatistel men tycker inte det hjälper!
Finns det någon som vet om det finns någon alt medicin mot just gallstensbesvär?

Mariatistel hjälper ju levern först och främst, visserligen hör ju galla och lever ihop men man kanske ska ha annan behandling av gallsten.
Jag hoppas att det finns någon av våra duktiga medlemmar/medarbetare som kan tipsa dig om detta!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Ska kolla när jag kommer hem… är på jobbet nu
Mia//
Ibland kan man få ge det lite tid innan man kan utvärdera om det hjälper eller inte,men har du talat om för homeopaten att du inte tycker att det hjälper?
~ mayolica ~

Skelört är något du kan använda i lamoma doser
Mia//
Jag har haft svåra gallstensanfall och i mitt fall var det bara Ipren som hjälpte och den finns att köpa på Apoteket. Sen får du kanske se upp med vad du äter. Det som framkallar gallstensanfall är bl a äpplen, vindruvor, lök, fet mat, ägg, vin. Om man utesluter dom så slipper man ha ont.
China i form av homeopatmedicin. Jag rekommenderade det till en kille som skulle få stenarna sönderskjutna på sjukhuset.
När det var dags att ta bort dem röntgades han först och med förvåning säger läkaren: Det finns inga stenar att skjuta sönder så han fick gå hem.
Men det kanske finns någon som har några andra knep?!
#6 Brukar dom verkligen skjuta sönder stenar i gallan? Du menar kanske njurstenar. Mina stenar opererades bort för 2 år sen i gallan.
#7 Du har nog rätt det var njursten men jag undrar om inte de tar gallstenar nu med? Någon som har full koll på det?
Iaf så vet jag att China fungerar på alla stenar men också kan man äta maskros!
Tack för alla tips… ska pröva mig fram…
Min mamma fick operera bort gallstenarna, dem blir väl inte bortskjutna? 
Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus
Det finns något recept på olivolja, kolla denna sida.
Kram Jile