Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettandligt-shamanism
Läst 1120 ggr
MaMaMade
0

Tarot

Jag är född misstänksam men har ändå alltid försökt vara öppen för det mesta. Jag menar; någonting behöver ju inte vara osant el inte finnas bara för att inga fysiska bevis finns…vi har bara inte hittat dem än!

Har länge varit nyfiken på det här med spådom o siande, funderat hit o dit över kort, kaffesumt, livslinjer o allt som det talas om. Med tiden insåg jag att hjälpmedlen är just; hjälpmedel men det känns ändå lite skumt.

Nu när jag vann en tarotläggning med Morgaine tyckte jag det var jättespännande att se vad hon skulle få fram. Måste säga att den var mkt träffande. Nu kan ju tolkningar göras vida men slutresultatet känns mkt positivt från min sida. Tack Morgaine! Jag visste ju allt det där men ibland är det bra att få det bekräftat från annat håll!

Nu undrar jag över korten, el "hjälpmedlen" i förhållande till personen som lägger dem *samt* den som blir "spådd". Den här internetsidan som vi har länk till där man får upp ett kort, är det en kul grej el fungerar den precis lika bra som när en fysisk person lägger korten? Är det korten el personen som "gör det"? Vem är "länken"?

Lite virrigt men det är en hel ny terminologi för mig det här! Kanske frågan passar bättre inne på ÖN? Flytta gärna tråden om jag lagt den fel alt ta bort den om den bör till ÖN istället.

[GunillaR]
0

Du får gärna flytta frågan till tarotsajten!

Kramen!

chik
0

Ma.Ma.

Bra fråga..

Intresant o höra vad som sägs-skrivs…Lurar också på det där med distans…

Har varit hos ett medium-spåkärring. Som lade en stjäran.Men jag tror att hon bara hade dom för att jag skulle känna mig trygg.

För den damen var otrolig.Hon berättade hela mitt liv..Med namn o allt.

Men inget om framtiden.För den skapar jag mig själv.Fick bara tipps.Sen var det ju upp till mig själv..

Spänande o intresant…

Lena.P är jag i verkliga livet.

MaMaMade
0

Gör så, Morgaine. Glad

Soffe
0

#3 Hon menar nog att du gärna får skriva frågan på tarotsajten :-)

MaMaMade
0

Jepp, var vad jag menade också o har så gjort! Flört

Soffe
0

#5 Ok. Tyckte det lät som att hon skulle göra så. Lätt hänt att man tolkar fel i skrift ;-)

chik
0

Så då får jag ila dit för att läsa?????

Lena.P är jag i verkliga livet.

Soffe
0

#7 Ja du är välkommen att läsa där ;-)