Försöker hålla mitt nyårslöfte
Har varit i Höör ett antal timmar idag på jakt efter hemlösa kattungar. Inte en enda smärtstillande på hela dagen!!!
Det känns nu… Ska försöka hålla mig till ikväll, så jag åtminstonde kan sova inatt.
Två flugor i en smäll
Kolla om hemlösa kissar och sedan avstå från dina tabletter. Fira med ett varmt bad 
/kram Spanaren

Jag ska, jag lovar!
Bra jobbat….Hoppas att du klarar dig. Fick du tag i kattorna??
Lena.P är jag i verkliga livet.
Kämpa på! Har du ngn värmekudde? Hjälper mot mitt iaf. Kramar! 
Jättebra xray! Du har verkligen varit ståndaktig! Har du kollat länken till EFT:n också? Där kan du få mer hjälp att hålla smärtan på avstånd. Lycka Till, du gör det jättebra! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Tack allihopa! Alla glada tillrop värmer.
#3 Tyvärr så hittade vi inte kattungarna. Dom hade vett att gömma sig både för oss och kylan. 
#4 Fick en riskudde i julklapp. Ska värmas i micron. Ska ta den framför tv:n ikväll. Hoppas det funkar.
#5 Har skrivit ut länken tii EFT:n. Ska läsa igenom den, och göra ett försök. Tack för att du skickade den. Är faktiskt stolt över mig själv. Har ätit smärtstillande i 3 år, så att klara en dag utan är ett enormt steg. 
TENS funkar bra för mig också. Hoppas få råd att köpa en nu när ekonomin verkar räta upp sig något.

#7 Har provat det ett antal gånger, och det funkade ganska bra. Tyvärr var apparaten bara till låns så…. Det var roligt så länge det varade. 
Jo, jag blev inte ens erbjuden att få låna…el jag fick det men hon (sjukgymnasten) tyckte att jag skulle köpa en egen istället. Hon var inte en bra sjukgymnast…ingen hjälp m ngt alls. Hon har tack o lov slutat nu o jag har träffat en bättre…när jag äntligen vågade mig dit igen.
Tror att TENS:en kostade omkring tusenlappen, iaf den enklare varianten. Otroligt mkt pengar för mig då…
Ja, TNS apparaten är en bra hjälp vid akut smärta. Numera är dom billigare. Jag hade en för ca tio år sen men sålde den. Synd att jag inte kände dig då MaMa! Då hade du fått låna den på obestämd tid. 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Stress är inget bra sätt att börja året på…. Fick köra min mamma akut till sjukhuset, och kände direkt att smärtan kom i ryggslutet. Har legat på spikmattan ett tag nu…. SKA INTE TA NÅGRA TABLETTER!! SKA INTE!!!
Gott nytt år på er allihopa! Kram!!
Pälsbollarna i Höganäs
Lycka till, xray…jättemycket…

#12 Tack så jättemycket!