Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettmusik-till-avkoppling
Läst 2009 ggr
chik
0

Inga Krav.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hoppas att det fungerar så att ni kan se på länken.

Har vi för stora krav???

Vi har så svårt o vara nöjde med vad vi har. Eller???

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Jeremina]
0

Intressant och något att fundera på!!

Indiania
0

#0 Intressant Chik. Själv lär jag mig mer och mer vad som är viktigt och inte är det status i alla fall.

Vilken fin natur det är där.Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Tuva-Lena
0

Visst har vi för stora krav, men tiderna är annorlunda nu också. På den tiden levde många väldigt fattigt så man höjde nog inte ögonbrynen så mycket som vi gör nu åt Lasses bostad.

Men jag gillar honom och hans egensinnighet. Och tänk att ingen kunde sätta sig på honom medan han levde, utan måste "hämnas" på honom när han var borta. Va många han måtte ha retat gallfeber på! En riktig viking i mina ögon! Glad

#2 Ja underbar natur!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

MaMaMade
0

Hmm, håller med om att vi lever alldeles för högt o snabbt idag. Det verkar ju ha varit en sjusärdeles gubbe men jag kan inte se en värld där alla är som honom. Om alla gick sin egen väg t ex, då skulle väl total anarki råda o 50% av mänskligheten lida under de andra, precis som hans fru fick göra. Efter vad jag förstod av artikeln så blev inte hon tillfrågad när han bestämde sig för att bli "grottmänniska"…o han bara tog o slog sönder hennes käraste ägodel. Nåväl, ska väl inte uttala mig om ngn jag aldrig träffat o inte heller lita på hörsägen.

Cristine
0

Härlig historia Chik, jag gillar sådana gubbar som går sin egen väg men det vet du ju redan.

Men som Tuva säger så var inte bostäderna mycket bättre på den tiden. Man kan läsa om att de var så kalla att när de skurade golvet till jul så kunde man åka skridskor på dem. Därför lade de ut halm.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.