Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettyoga-qigong
Läst 5668 ggr
leslita
0

Acro Yoga

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det nyaste Akrobatisk yoga! Vighet, styrka och balans till en ny nivå. Man kan vara i par, tre stycken, fyra stycken eller i grupp när man gör pyramider. Detta hade varit jätte kul o prova! _någon som har gjort det? _

http://www.acroyoga.org/

Ett blogg inlägg om yoga hos Leslita

mayolica
0

Hej och välkommen leslita,kul att du har hittat hit.

Acro Yoga var något helt nytt för mej,tack för länkar och info. Man får nog vara ganska vig för att klara av att utföra  det här.

~ mayolica ~

leslita
0

Tackar :) Detta forum är hur roligt som helst, alla mina favorit ämnen samlade på samma sida :) Jo det är ganska nytt i Sverige så inte många som hört talas om det. Jo vighet är nog ganska bra men till en början så begär dem nog inte så mycket, finns ju nybörjare i allt Glad så blir man duktigare och vigare med tiden…Tränar du yoga annars?

tobi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej hej

Roligt att AcroYoga kommer på tal här! Jag är helsåld på AcroYoga sen några år tillbaks, och tränar regelbunden sen i somras. Jag och min AcroYoga partner Gabriella har precis dragit igång grupper i Stockholm. Vi hade premiär igår - och vi var 27 glada AcroYogis som lekte och utmanades tillsammans i två timmar - superkul!

Läs mer om AcroYoga i Stockholm här: AcroYoga Stockholm

Eller ännu bättre - gå med i vår facebook-grupp för mer information: länk till AcroYoga Stockholm på facebook

Kom så flyger vi tillsammans :-D

/Tobias

Tuva-Lena
0

Hoppas att ni inte har nåt emot att jag la in era fina bilder direkt i inlägget..? Flört Det ser fantastiskt roligt ut, men jag är i en ålder där jag nog bör hålla mig till en säkrare form av yoga Skäms, nämligen power yoga. Jag hoppas i alla fall att ni får många medlemmar i er grupp så fortsätter jag med min "tantyoga", tror jag.. he he.  Den har i alla fall hjälpt mig att hålla både kroppen och minnet i trim. Skrattande

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

tobi
0

Kul med mer bilder! Kör du poweryoga och är intresseras av AcroYoga är det absolut inga problem - välkommen på måndag! Bilden jag publicerade ovan är tagen när vi körde ett pass med en kvinna i 55-års åldern - och hon har bara AcroYogat i nåt år.. Så med ett öppet sinne tror jag inte åldern är ett hinder :-D

Om shanti!

/Tobias

leslita
0

Hade varit så bra om Acro yoga kom till Göteborg! Ni får gärna uppdatera om ni hör nått om workshops eller nystartad grupp.

Tack