Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 3088 ggr
[Spanaren]
0

Dagens pratbubbla 16/1

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej hopp alla :-)

Lördag idag och dagen är precis din. Kanske att du ska göra något speciellt, så att dagen idag, blir något extra fint att minnas :-)

Hur som helst, ta vara på din dag för det ska jag göra.

/kram Spanaren

nillanb
0

Godmorgon Spanis och alla ni som som ännu sover sött Kyss

Vilken natt… feber och  mardrömmar, och ordentlig huvudvärk Förvånad.

Dagen kan inte bli annat än bättre än natten varit…

Jag önskar er en härlig lördag

[Spanaren]
0

#1 Men Nillan då … sänder välgörande energier till dig Glad

Krya på dig vännen/ kram Spanaren

Clary
0

God morgon Spanaren, Nillan och alla andra.

Lördag - 4 och grå himmel.

Önskar er en trevlig lördag

Medarbetare på Feng Shui och Indien

MaMaMade
0

Dagens!

*Huvva* då, nillan! Kram på dig! Kyss

Kunde inte sova inatt heller. Somnade in när Guben kommit från jobbet vid 4-tiden o blev väck kl 7 av Minstan. Visst är det förunderligt att man får släpa upp dem ur sängarna när det är skoldag men på helgerna då är de uppe med tuppen!

Humöret är väl inte direkt på topp…lördagsgodisgnället startar iom uppstigandet o Sonen velar om en ev stadsresa. Får inte med sig ngn kompis men vill absolut bränna sina julklappspengar o köpa nya kläder. Har ingen aning om jag måste skjutsa in honom till busshållplatsen el ej. Han har ½ h på sig att bestämma hur han ska ha det. Ser fram emot Gubens uppvaknande för då ska han åka in till samhället med töserna o köpa det där förbaskade godiset! Då tänker jag lägga mig på sängen ett tag.

Annars; skriva jobbmailet o skicka iväg det, har sytt några rader på pärl-lapptäckslappen o ska ställa mig o laga lunch nu. Väder: -6 grader o mulet.

*Vojne* så trött jag är…

Ha en fin dag allahopa! Kyss

abbis
0

jobb jobb jobb idag .ska ha butiken öppen till 14 och ska hinna en del i verkstan oxå..i mellan kunderna ska det planeras en omskyltning uppe på gågatan 2 jättefönster..Har idé torka,  blir lätt så när man har 9 fönster som alla ska se oilka ut,varje gång*L* Får hjälp att köra upp alla grejer till skylten efter 15!

nä nu är klockan snart 10

kram kram

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

rockygubben
0

Godmorgon.Ska försöka få igång moppen idag.Sen blir det städa o packa lite. Krya på dig Nillan!

nillanb
0

Tack goding Kyss

Yataz
0

God middag på er!

Inatt var jag på teater, men jag höll på att inte komma in eftersom jag glömt biljetterna hemma….ja i min dröm alltså..haha
Någon som är bra på drömtydning kanske? Betyder det något?
Eller var det bara en knäpp dröm?

Ibland drömmer man så tokigt. Det var länge sedan jag drömde något, eller åtminstone något jag kommer ihåg så jag blev lite förvånad.

Hur som helst, hoppas ni får en underbar helg allihop!! Skrattande

Yataz

[Spanaren]
0

#8 Hoppas att Choklad tittar in för hon är en fena på drömtydning!

Ont i vänster skinka och ett präktigt blåmärke är på G.

Stod i trappen för att ta kort av äkta mannen och vovven och sedan när det var gjort, var det som att fötterna slogs undan och jag ramlade ned och slog mig i trappen. Armen fick sig lite också, men värst i skinkan Rynkar på näsan /kram Spanaren

Tuva-Lena
0

Go'dagens på er! Glad

Underbart väder idag, bara -8 så promenaden var extra njutbar nu på morgonen.. Fick besök av tre rådjur strax innan jag skulle gå ut, tänk va tama dom blir när man lägger ut mat!

Usch vilken jobbig natt du har haft nillan, hoppas att du kryar på dig under dagen. Har du testat något av dom tips vi har på sajten mot förkylningar? Tänker på dig under dagen och sänder varma krya-på-dig- kramar!

#8 Apropå din dröm Yataz, tror du att teaterföreställningen möjligtvis kan vara dit liv du skall beskåda? men du har ingen biljett - d v s du har inte dom rätta förutsättnngarna för att bese/delta i ditt liv som det är tänkt..? Jag tror att "choklad" har en del att berätta om din dröm, så hoppas att hon tittar in idag och kan tipsa dig. Kyss

Ha en fortsatt fin dag allihop! Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Toyan
0

God middag!

#1 Te på färsk ingefära och honung är bra vid förkylning nillanb. Hoppas du kan sova nån stund under dagen, krya på dig.

Har också drömt, höll i ett stort blomfat av lera där en bit fattades, på det hade jag samlat ihop skärvor från annat lergods. Undrar om det kan ha att göra med ett dödsfall i släkten?

Ska fråga en kvinna på jobbet om inte någon här har ett tips.

Önskar er alla en härlig dag!

Kram/ Toyan

mayolica
0

Hej på er.

Harlig vinterbild Spanaren

Krya på dej Nillan

Är trött idag hade svårt att koppla av igår och lägga mej och kunna somna.

Jag tänkte oxå på Choklad med drömtydningen,vi får hoppas att hon kommer in.

Ha en bra Lördag.

~ mayolica ~

[Sisa]
0

God eftermiddag!

Jag gör som du, Spanaren…tar vara på dagen. Men du får vara försiktig med trappor…hopas det går över snart!

Här är bara -2 grader idag, och äntligen kan man vara ute…utan att frysa. Jag har jobbat på fm och ska tillbaka och jobba kväll! Det säger bara swisch…så är denna dagen slut!

Om en droppe vatten vore en kram…skulle jag ge Er havet!

[Spanaren]
0

#13 Gulliga Sisa det är ont än och det har redan börjat med att bli blått. Tack för din omsorg vännen Flört /kram Spanaren

[Jeremina]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har promenerat med gubbe och hund idag och badat ett mycket varmt bad och jag var inte ensam. Vi har tittat på Skidskyttetjejerna och förundras över Helena Jonsson!!

Det var varmare idag men då blåste det istället! Så då eldade vi lite i kaminen när vi kom in……Flört

Inlägget är låst för nya kommentarer