Nu ska ni få ett tips!
Om ni har generande hårväxt i ansiktet. Har ni då provat allt möjligt och kanske betalat dyr vaxning?
Jag provade allt möjligt för att få bort hår på överläppen och hakan. Mina hårstrån var mest ljusa så laser fungerade inte.
Min man sa före Jul: Prova att dra några hårstrån varje dag och tvätta med Aloe Veratvålen du har och smörj dig efteråt.
Jag gjorde det och kan tala om att när jag dragit några hårstrån varje dag under 1 månad med en liten pincett så är allt nästan borta. Det är bara några tunna hårstrån som kommer och de är snart borta med. De kommer inte tillbaka och jag kan nu kasta min rakhyvel.
Tänk att det var så enkelt..okej..visst gjorde det ont men det var det värt!
Viktigt dock är att man måste tvätta sig med en flytande tvål och smörja med något för att inte få infektion! Är man känslig kanske det behövs tvättsprit!
Jag ville bara dela med mig och hoppas att fler kan få hjälp att slippa detta jobbiga med hår i ansiktet.
Lycka Till
Nu känner jag mig mer kvinnlig..hihi 
Tack för tipset.
Kan komma att behövas då jag sett min mor o hur hon utvecklats
Kan då ta till mig dina knep!
Jeremina..Tack..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Bra att veta nu när man går mot en mer "manlig" kropp hormonmässigt sett. Det räcker med en hårig varelse i fam…två med Sonen iofs! 
Tack för tipset!
På tal om generande hårväxt. Har ni märkt det att om man har någon eller flera lite större leverfläckar, så växer det gärna ut långa strån där? Det är störande!

Jättebra tips för de som inte vill/kan lägga massor av pengar på skönhetsbehandlingar!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Tack Jeremina för tipset. Vill ju inte va stickig när vi tränar på varandra under reikikursen..hi,hi så man får försöka göra sig len på hakan. Får ta av aloe vera växten jag har.
Kram
Tack Jeremina. Jag drar strån med pinsett varenda dag på överläppen men det kommer igen.
#0 Kvittar det vad det är för flytande tvål jag använder?
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Varsågod!
#7 Då drar du inte nog snabbt så roten följer inte med 
# 8
Det jobbiga är att det gör så himla ont, Jeremina…
Jag vet Sisa man får välja mellan "pest" eller "kolera" 
jobbigt..har jag aldrig upplevt det
iofs kan det vara skönt att ibland strunta i att ..skava av det,
morr-grymta o kalla det för..:manligt *skratt*
jag kan tycka den dagliga rakningen är..skön
att ta mig tiden det tar att bli len o slät..
då kan jag, känna mig manlig
(och klara raktestet) *fniss*
penke
Hihi..Penke!
Jag frågade min man om jag skulle dra hans skägg men det ville han inte. Det är tydligen vi kvinnor som ska lida…..haha 
Tror detta är värt att testa….Jag kommer att göra det helt klart. Lite smärta får man tåla.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!