Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 2139 ggr
Tiia
0

Dagens Pratbubbla 5/2

Då var det fredag igen.

Vilken konstigt väder vi har.Ena dagen 0 grader och andra -10.Det växlar snabbt,man måste hinna med i svängarna.

Ha en underbar fredag idag och tänk på att du kan göra underverk bara med att le åt folk du möter

nillanb
0

Godmorgon Tiia och alla andra Glad

Fredag underbart !

Ja Tiia tänk så mycket ett leende görSkrattande

ha en härlig dag

Clary
0

God morgon Tiia, Nillan och ni andra.

Fredagen kom snabbt den här veckan också. -2 har vi här och vindstilla, det blir en vacker dag

Önskar er alla en fin dag Skrattande

Medarbetare på Feng Shui och Indien

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon Tiia.nillan.clary o ni andra som förgyller vår dag o liv.

Ha det gött alla.

Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Spanaren]
0

# 3 God morgon alla!

Chik vilken vacker bild Glad

Här i tv:n sjuger dom bara att det är fredagsmys, blir det så hos er  också?

Jag ska börja dagen med en hundprommis, städning och sedan i kväll blir det mys :-)

/kram Spanaren

tilja65
0

Godmorgon på er!

Lite fredagsmys blir det allt ikväll, härligt med fredagar! Idag blir det lunch på stan med en vän, samt en hel del jobb.

Önskar er alla en bra dag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

Elpida
0

Godmorgon =)

Idag blir det vackert väder - härligt efter att det snöat konstant i en vecka!

Det var lätt att få upp lilltjejen idag, varje fredag åker de till badhuset med klassen och har simskola. Dessutom får de ha med sig lite gottefika =).

Känner på mig att det blir en alldeles uuuunderbar dag och önskar er detsamma!

Kram

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

MaMaMade
0

Godmorgon!

Jag är glad för min musikmojäng är tillbaka! Den låg i lagerhyllan när Guben gick in för en extrakoll imorse när han kom hem från jobbet. Trodde att jag blivit knäpp som inte sett den själv men…jag rullar inte ihop sladden sådär o dessutom är det en rejäl repa tvärs över displayen. Jepp, grät en skvätt…det erkänner jag. Det känns som om jag inte får ha ngnting för mig själv. Dessutom djupt besviken på Sonen. Han brukar ofta få ett ja bara han frågar, är liksom en snäll o skötsam kille alltsomoftast. Men nu hade han tagit utan lov, ljög när han sa att han inte tagit den o *dessutom* repat den. Själv har jag varit sååå försiktig o planerade att sy en skyddspåse till den när jag ska sy påsar till smyckena. *SUCK*! Obestämd

Annars känns det bra. Guben har kortvecka, dvs han är ledig till på måndag kväll. Borde påbörja storstädningen men vi åker nog o hälsar på bekanta istället på lördag. Söndag viks åt att skjutsa Minstan till födelsedagskalas o så passar vi andra på att uppvakta min pappa som fyller år till veckan. Han bor granne med lilltösen som fyller år så det passar bra. Måste bara hitta igen den där lilla dockan som Minstan ratade i julas! Alltid ngt som är borta för mig…särskilt hjärncellen! Skrattande

Önskar allahopa en finfin dag! Kyss

[Sisa]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Hos mej är det grått och töigt…bara det inte rasar ner från taket! Gäller att vara försiktig, då man går under snö och istappar…

Om ni ser någon utan ett leende…ge bort ett av era…

Trevlig Helg!

Kram / Sisa

AnnL
0

Godmorgon på er alla!

Städa gjorde jag i går kväll. Ska åka till Ängelholm och handla lite idag annars inget planerat mer än promenad.

Det blir inte mycket till mys ikväll inte, jag ska upp kl. 4 i morgon. Vara i Ängelhom och ta tåget kl. 0604 till Malmö.

Ha en fin fredag och var rädda om er. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Tuva-Lena
0

Go'morn på er allihop!

Skönt här uppe också, några minus och lite grått men det ser ut att lätta. Stan idag eftersom jag skolkade igår och målade ett bord här hemma istället. Skäms

Fredagsmys vet jag inte, tycker det är lika varenda dag jag, men det går ingen nöd på mig för det. Skulle inte vilja byta hästar och hundar mot TV i alla fall. Är ingen "sitta-still-människa". Hoppas hínna läsa lite idag  ändå, det saknar jag.

Chik, vilken underbar bild, vilka färger och vilken fin pålle som poserar! Kyss Dina möss Sisa, är också hur fina som helst, bara dom håller sig utanför mitt hus och inte ställer till oreda uppe på min vind så..Tyst

Visste ni, att "medelåldern är när en bred kunskap och en smal midja byter plats"? Skrattande

Ha en fin dag!Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

xray
0

Go morning!

Idag är det bara grått ute, men himla skönt ändå. Har precis lämnat liten hos dagmamman så hon får rasta av sig lite. Själv ska jag ta en spann kaffe, läsa tidningen och kolla på nåt bra program på tv. Känner att jag behöver ladda batterierna, så jag lägger mig nog i badkaret en sväng oxå.

Ha det bra allihopa!! Kram på er.

[Spanaren]
0

#10 Dom orden köper jag lätt Tuvan (det sista stycket) Tungan ute

Det var det bästa jag har hört på länge/ kram Spanaren

MaMaMade
0

…"medelåldern är när en bred kunskap och en smal midja byter plats"…dagens bästa ju! Tack Tuvan! Skrattande

JILE
0

Godmorgon Tiia alla fina vänner,Glad

Ja Chik din bild var så fin och jag tror jag skymtade lite sol i bakgrunden. Den kunde vi ju få lite mer av.

Skickar med en Moder Theresa bön:

Låt det idag finnas frid inom dig.

Må du lita på din tro att du är exakt var du är menad att vara.

Glöm inte bort de oändliga möjligheterna som föds från tro.

Må du använda de gåvorna som du har fått, och ge vidare den kärlek som givits dig.

Må du vara tillfreds i vetskapen om att du är ett värdefullt barn.

Låt den närvaron sätta sig i din kropp, och ge din själ friheten att sjunga, dansa, lovorda och älska.

Visst ger den ett lugn i dagens stressiga tillvaro…min dotter har den ovanför sin säng.

Kram och ha en härlig dag och skänk många leende för det är ju grattis..

Jile

[Spanaren]
0

#14 Så underbart vackra ord och som jag tar till mig med en glädje.

Tack Jille -  /kram Spanaren

MaMaMade
0

Så fin! O så lätt att applicera på vilken tro man än månde hava! Glad

JILE
0

Tack Kära vänner…ja den är lätt att förstå och inte så svårbegriplig för barn heller.

Själv när jag gick på dagis och följde med en tjej hem var väl 6 år. Då fick jag en bön med hem med en flicka som bad och den gick såhär:

Gud som haver barnen kär se till mig som liten är, vart jag mig i världen vänder , står min lycka i Guds händer…

Kommer ihåg att jag lärde mig den utantill.

Kram

abbis
0

God förmiddag på er

Jag är nog världens mest otursförföljda människa …så!  nu har jag sagt det!

ha de bra

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

[Spanaren]
0

#18 Abbis, berätta för att få ett stöd av oss alla Flört

Ljus, värme och energi kommer från oss alla AB:are till dig Abbis

/kram Spanaren

MaMaMade
0

#18 Nämen vad har hänt?!

Själv har jag nyss haft myrbekämpning. Har inget emot dem mer än att de krälar i maten…o så är Minstan rädd för dem. De kryper upp längs med vattenledningen inne i köksskåpet. Hällde dit en jättehög med kanel.

Har haft besök i några år nu men i år var de ovanligt tidiga, de kom redan i december! Obestämd Annars brukar det vara till våren när marken tinar upp men i år har vi väl ingen tjäle. Jaja, det tyder på att vi har frisk mark o friskt hus iaf… Glad

JILE
0

#20 De kanske fryser…Flört

abbis
0

Struligt med ekonomin och som grädde på moset ett spärrat bankkort.Jag skulle ha fått ett nytt kort i november men dom hade "glömt" mig så när jag nu skulle använda mitt kort för att "låna" en kredit jag har på det så gick inte det.Har försökt under hela veckan och fått OK att det funkar så säger dom till slut att kortet är gammalt och ett nytt ska ha blivit skickat.Men inte till mig tydligen…Nytt kort tar förmodligen en hel vecka tillGråter

[Spanaren]
0

# 22 Har du ringt banken och frågat om någon tillfällig lösning finns att få?

Jag hoppas att allt ska lösa sig till det bästa :-)

Sänder änglarna till dig med ljus, energi och kärlek/ kram Spanaren

abbis
0

#23 Vi ligger i förhandling med banken sen en månad tillbaka.Dom kräver ett årsbokslut och det kommer på måndag.Vi har inte fått någon finansiering av vår bank för KGA butiken så Nora butikens kredit ska räcka till båda vilket vi nu konstaterar att det inte gör..Sen försöker man var duktig och hålla ut så länge det går *L*

Det ordnar sig nog jag brukar tjata skallen av dom och sen påminna dom om att det går inte att lugga flintskalliga*L*

MaMaMade
0

Amenhallå! När en annan klantar sig så är det minsann livsviktigt men nu är det ju deras fel…el postens… Har tyvärr ingen kosing själv att låna ut men jag ska knipa o tänka på er! Kyss

Inlägget är låst för nya kommentarer