Röd tvål
Nää men din tvål ser ju så god ut att jag vill äta upp den istället 
#1 Ja, och den luktar så jag skulle vilja äta upp den 
Kan jag tänka mig. Jag använder alltid flytande tvål, så nu har jag en som luktar björnbär med avocado i oxå.
Det låter som en tvål att äta Soffe!
Jag har flytande Aloe Vera-tvål också nu men den här röda är ett snäpp goare 
Mja den luktar lite speciellt. Får se vad jag köper för go doft nästa gång.
Såklart !
det har väl alla..(?) :- )
ett kort tag,det var en jag gav bort till min brorsdotter ! *ler*
blommiga tvålar har jag,och tandkräm med "lakritz" smak
men,fruktiga ..nää,höll jag på att säga
var på badrummet o kikade efter,en flaska med en duschcreme med apelsin..-arom !!
men,den slår inte en ..*smultrontvål* 
penke
#6 Nej, jag förstod att min smultrontvål slår allt penke *hihi*
Kram 
Ahh, en glycerintvål ser jag, coh dom kan man doftsätta med alla möjliga gosiga dofter. Jag köpte en som doftade aprikos en gång, och en annan som doftade enris eller möjligtvis tallris också. Undrbara är om och jättelätt att göra själv. Köp bara glycerinmassa, smält ner och doftsätt med vad du vill, häll upp på formar - klart! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Jag köpte tvålen i en liten affär som har allt möjligt speciellt. Bra tips att veta hur man kan göra en själv. Tack Tuvan!
Vassego Jeremina mia! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Nix…har två sorter som jag har avgudat. En med jasmindoft från Body Shop…säkert en massa dumheter i, de har inte haft den på länge o jag har inte haft råd med lyxtvålar. Den andra köpte jag ett jättegäng av när jag reste från Thailand sist. Den luktar verkligen Thailand, samma doft som på massageoljan de använder på stränderna, blommig, lite citrongräs…men den innehåller säkerligen också en massa skit. Förstår inte innehållsförteckningen så bra…el vad det nu är jag försöker läsa…det står på thai…jag är inte bra på tha av ngn anledning! Har en kvar…o den får nog bli "lukta-gott-grej" i mitt badrumsskåp!
Har en tvål kvar sen jul som luktar kanel. Det skulle jag kunna ha som parfym.
Det luktar såååå gott gottigottgott
kram
#12 Kanel…mmmmm 
Min smultrontvål kostade bara 15 kr, det var den väl värd? Kramis på er 
Jag älskar smultron…det luktar sommar, Jeremina…
Jag gillar glycerintvål,tycker att den torkar mindre ut huden på händerna…
men förut fanns glycerintvålarna i var och varannan affär.Var är de nu?
Jag vill inte göra själv heller
Smultron är det bästa bäret som finns,känner din tvåls doft Jeremina
#14 #15 Det luktar gott i hela huset för vi bor så att vi har stort badrum så dörren står öppen ofta så lukten kan sprida sig!