Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etiketthealing
Läst 835 ggr
[Jeremina]
0

Grupphealingen

Jag måste tala om att när grupphealingen började ikväll så kände jag hur min kropp balanserade upp sig och det pirrade i den vänstra delen av kroppen för att sedan infinna sig en skön känsla med mindre ont just i den vänstra halvan av kroppen!

Tack för att jag fick vara med…det var min första gång med grupphealing! Glad

chik
0

Den tråden har inte jag sett.

Men jeremina jag kan förstå att du är helnöjd.

Den hellinggruppen som var sist var jag med i. o Jag var hel nöjd.Vilka fina saker man fick o som man gav..Så Njut fult ut.Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

MaMaMade
0

Jag tänkte på din decrum, Jer. Såg liksom hur jag "smälte" bort den o sedan "svalkade av dig". Svårt att förklara…men det kändes gott! Skulle vara kul att få riktigt kläm på det här för tänkt så mkt nytta man kan göra!

Insåg igårkväll att jag nog försökt heala Minstan flera ggr när hon haft det som jobbigast. Fast det är svårt när ens barn gråter hjärtskärande…har iaf kommit på mig med att försöka "tänka" bort kliet, magontet el vad som nu har felats henne.

[Jeremina]
0

#2 Mama..jag har haft mindre ont sedan igår så det hjälpte helt klart Flört

MaMaMade
0

Tro det? Man vill ju men hur vet man att det fungerar från ens eget håll? Novis…

Soffe
0

Vi alla i gruppen hjälpte ju varandra helt klart. Så visst kändes det bra.

AnnL
0

Hur ska jag göra för att komma med i någon grupp med healing. Förvånad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Soffe
0

#6 Anmäla dig när en sådan tråd kommer upp som det gjorde nu i onsdags kväll :-) Dagen innan healingen är brukar vi skriva en sådan tråd.