Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 1027 ggr
Branneli
0

En undran...

…jag har sökt hjälp hos en alternativ behandlare, som jag har fullt förtroende för.

Han har hjälpt mig med mycket, men min rygg är svår att få bukt på. Ligger det något undermedvetet ?? Hu ska jag få fram det ??

Finns det kvar från ett tidigare liv?? (en kittlande tanke som slagit mej, men jag vet inte vad jag tror om detta) Detta har jag inte diskuterat med honom.

Var finns seriösa personer för detta??

Jag vill bli bättre…helst bra Flört

allhealing
0

Du är helt rätt ute. Det är definitivt undermedvetna blockeringar som du bär med dig.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Branneli
0

Mmmm, då är frågan; -Hur kommer jag åt dem ??

Tuva-Lena
0

Du kan kontakta en regressionsterapeut, som kan hjälpa dig tillbaka till tidigare liv. Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

allhealing
0

Vi är många som arbetar med energier. Det finns många olika metoder. Det bästa är att du följer din magkänsla och väljer det som känns rätt för dig.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

Branneli
0

Jag ska börja med att diskutera med "min" behandlare om detta.

Eftersom jag för närvarande inte är i fysisk kondition att ta mej till honom…..men…..jag kan ju maila honom.

Han kan välja om han vill svara på mina funderingar & om han kan rekommendera någon, eller om han hanterar detta med !?

Tack för erat engagemang Glad

Tack vare er föddes denna tanke !

Pagan
0

Vad bra Branneli att du funderar "out of the box" Jag blir hemskt nyfiken på vad dina frågor kommer att leda till och hur en traditionell "behandlare" har att säga om detta. Jag tror oxå att detta är en behandling som är väl värd att prova, har läst en del om "rester" från föregående liv och hur det kan påverka det nuvarande. Jätte stort lycka till. Kram

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Branneli
0

Jag mailade till "min" alternative behandlare.

Han tror att det kan vara från "förr", och håller på att utbilda sig i detta.

Jag bad honom (i det andra mailet) att ge mej namn på en bra utövare, som bor nära mej.

Just nu kan jag ju inte ta mej, men sen…..Flört

Känns spännande & overkligt…men jag vill bli bättre, helst frisk !!

Pagan
0

Vad bra att han var öppen för detta. Då har du redan påbörjat resan. Gud vad spännande. Önskar att jag kunde det där med distans healing, då hade du varit mjukare i kroppen redan nu och kunnat åka på studs. Varma Pagan kramar

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Branneli
0

Tack Pagan  Flört

allhealing
0

Det går även att lösa sådant här utan att du behöver åka någonstans. Healern "åker" till dig istället. Ofta är det enklare att arbeta på distans med en person och uppnå bättre resultat eftersom personen då befinner sig i sin hemmiljö.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

Branneli
0

#10…kan man ta reda på om det är något från mitt förra liv,

som "spökar" nu …..via healing…..??

Jag har en "rygg" som inte vill bli bättre/bra Obestämd.

allhealing
0

Det går att ta reda på rubbet.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

Branneli
0

Utan att träffa någon "fysiskt"……låter spännande & ruskigt….

allhealing
0

Allt nytt är spännande =)

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

Tuva-Lena
0

#13 #14 Det var som första gången "jag satte min fot" på ÖN. Jag fick nästan ångest efteråt och trodde att det skulle börja spöka i huset. Skrattande men det var då det, nu är jag tre år klokare.. Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Branneli
0

Jag tag steget för några…4-5  år sedan & besökte "min" Ola.

Nu inväntar jag ett mail från honom……

Han "utbildar" sig i regression, skrev han förut, men får inte utöva på sin praktik ännu.

Nu drar jag i halmstrån för att bli bättre/frisk Oskyldig Kyss