Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikett: övrigt
Läst 831 ggr
april4
0

Dagens ord 28/3-10

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vänskap övergår ofta i kärlek,
kärlek aldrig i vänskap.

-författare okänd

MaMaMade
0

Hmm, ändå säger många att de är vänner efter sin skilsmässa. Har de då aldrig varit kära i varandra?

april4
0

Vet ej MaMaMade……………bara ett citat jag hittade.

MaMaMade
0

Första raden kan jag iaf skriva under på. Träffade ju Guben första ggn i åk 6 när vi var o tittade på högstadieskolan o skulle hamna i samma klass. Sedan blev vi kompisar när vi började gymnasiet. Han var betuttad i mig tidigt men jag var en känslokall kvinna. Oskyldig Vänskapen fortsatte dock o vi liksom växte ihop, inte ngn massiv passion men en djup vänskap, själarnas gemenska sas. Kunde o kan inte tänka mig att dela ålderdomen med ngn annan. Glad

majlar
0

Samma här, jag träffade och lekte med min gubbe redan i femårsåldern. Sen sågs vi inte igen förräns 15 år senare. Det lustiga var att när jag för första gången kom hem till hans föräldrar så tog hon fram ett tidningsurklipp och där längst fram bland alla kollobarnen satt jag och guben längst fram och höll varann i hand. Idag har vi 4 vuxna barn och 5 goa barnbarn. Det visste vi inte då att vi skulle bilda familj och gifta oss på riktigt, när vi sprang omkring brunbrända och lekte mamma pappa barn.

MaMaMade
0

Mm, ibland är det "åhitte"! Skrattande

april4
0

Jag har hittat min själsfrände på gamla dar.Skrattande