Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 2695 ggr
[GunillaF]
0

Dagens pratbubbla 30 Mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på er!

Solen gör sitt bästa för att titta fram genon molnslöjorna, Jag hoppas den lyckas.

Ha det bra vad ni än bestämmer er för att göra av dagen.

tilja65
0

Godmorgon!

Tittar in och önskar en fin dag till er alla!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

Tuva-Lena
0

Go'morgon Gunilla och Tilja! Glad

Solen orkar nog inte visa sig idag, den gör sitt allra bästa men molnen har bestämt sig för att stå före i kön. Idag skall jag sitta o plita på en hemsida så det passar bra det.

Ta hand om er därute och ha en fin dag allihop! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

MaMaMade
0

Godmorgon!

+½ grad i solen, jo, soligt men det ligger en tunn vit slöja mellan oss o solen. Fick lite sovis av Guben då han såg att Minstan låg i vår säng samt att det låg en hög med våta sängkläder framför tvättstugedörren. Han frukosterade Mellis o Minstan, skickade iväg Mellis med taxin o stoppade in sängkläderna i tvättmaskinen samt bryggde en kanna te åt mig. *Gullgubben*! Kyss

Nu laddar jag för att sätta saxen i långgardinerna som ska bli kappor istället, alltid nervös före klippandet, tänk om det blir fel! Efter lunch går vi ut o hämtar in lite påskris, så min påskbild får ni om några dagar först. När Guben kommit hem ska det fixas med blommorna. Sedan ska Minstan hjälpa mig med att laga till korv Stroganoff till middag. Full rulle således!

Önskar allahopa en finfin dag! Kyss

shigne
0

Go´morron! Här skiner solen… Sovit jättedåligt, en av doggarna har varit dålig magen inatt. Så det har blivit två svängar ut med dem inatt. Känner mej helt urlakad i kroppen.

Men ska ta mej i kragen, inte kan jag låta solen skina ensam ute idag heller Skrattande

En av fördelarna att vara sjukpensionär - jag gör det jag orkar göra varje dag!

Önskar alla en härlig dag!

xray
0

Morron!  Solen strålar från en klarblå himmel och +8 grader.

Hade 13 timmars arbetsdag igår, så jag har sovit som en stock inatt. Skönt att vara ledig idag. Ska bara njuta, och låta dagen gå.

Ska fixa kamben till middag idag. Tösen älskar "gnage-mat" som hon kallar det.

Hoppas ni alla får en bra dag. Kram till er.

Clary
0

Go middag pa er

Solen skiner som bara den, fina vindar som ger intryck av svalka. Bara tva dagar kvar att njuta av nu.

Onskar er alla en fin dag

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Elpida
0

God eftermiddag!

Har precis tagit en promenad i solen och det var helt ljuvligt! Nu skulle jag bara varit hemma och påskpysslat i hemmet lite oxå så hade det varit helt perfekt =).

Hoppas ni får en fortsatt skön tisdag!

#6 Clary, passa på och njuuuuut så mycket ni bara orkar !!! Sedan är ni välkomna hem =)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

abbis
0

Nu sprack molnen upp utanför mitt fönster..Glad

Sitter och drejar idag ..kör lite på fri hand för att få fram några trevliga smala lampfötter som folk frågar efter!

Har varit på hos ansvarig för god man idag och fått läsa min mammas nya läkarintyg..Nu driver jag igenom detta!Mamma kan inte bestämma detta längre pga av demensen!

Lääääängar efter helgledigheten!

ha de

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

MaMaMade
0

Heja abbis! Kyss

Tuva-Lena
0

Ja det blev sol till slut men det är kallt i luften. Jag fick dra på mig jackan när jag satt ute en stund o läste. Underbara blåa himmel, du är efterlängtad! Kyss

Jaaa, ge järnet abbi! Cool

Njut av de sista dagarna Clary, vi saknar dig men det går ju bra det här också - våren knackar på dörren och då är alla glada. Skrattande

JILE
0

Godkväller på er kära vänner, har inte haft tid att vara inne på ett tag nu ..fullt upp. Försöker in och glutta lite nu ikväll, jag har varit in till stan och köpt lite småsaker att lägga i min systers barnbarns ägg. Köpte ett par rosa tofflor så söta i storlek 22-23.Glad Skeletthandskar, liten docka mm. En häxa med kvast åt mig själv att hänga i fönstret.

Ska smörja min kvast med..inför blåkulleresan. Är det några här som vill med?Skrattande

Kram Jile

[GunillaF]
0

#11 Själklart, jag ska med. Har ju redan svidat om som du ser.Skrattande

JILE
0

#12 Ja så snygg så..ingen dålig utstyrsel där inte.Flört

Tuva-Lena
0

Jag hakar på! jag har precis läst om blåkullefärder, fast på det seriösare sättet förstås, så häxa jag är.. Cool

MaMaMade
0

*Hubba, hubba*, Gunilla!  Skrattande

Jättetrött men blev så hungrig när jag pratade mat i blodbrist-tråden. Tror jag måste göra mig en leverpastejmacka innan jag nannan…suss på er!

Tuva-Lena
0

Vad tycks? Flört

Toyan
0

Självklart hänger jag med. trimmad kvast och putsad kaffepetter och katten kommer i morgon.Skrattande

MaMaMade
0

Kvast (piassavakvast) - check!

Katt - check (har två så jag kan låna ut en)!

Tetermos - check!

Häxhatt - check!