Böcker om samma ämne
Nu har jag äntligen fått hem mina böcker från LivsEnergi, men börjar undra om jag inte har en massa böcker i samma ämne nu.
Böcker jag beställt var The Secret, Tankens makt och Attraktionslagen (Esther och Jerry Hicks)
Samt att jag beställde "Be så ska du få" från Adlbris som jag fick hem för några dagar sen…
Korkat eller?

Kom på en annan sak. Ni som läst och börjat handla efter The Secret… har ni märkt nån skillnad i era liv? 
Det skadar ju aldrig att jämföra olika författares syn på saken. Längtar att få sätta tänderna…nåja, ögonen…i ngt mer innehållsrikt men hade problem med den biografi jag läste nyss så jag får nog ta det lilla lugna. O defenitivt vänta in mina nya ögon också…ser som en närsynt mullvad! 

Myzan
Inte alls korkad! Då är vi två. jag har oxå beställt några böcker av Hicks, för att få lära mig att leva efter det, inte bara tänka på hur jag ska tänka. jag har lite svårt för att få in det i mitt liv. Men det jag har märkt är att jag är så mycket mer tacksam för det jag har, det där jag tar för givet. Sedan säger de här hemma och på jobbet att jag går och småsjunger jämt. det lägger jag inte själv märke till. jag har blivit mer tillfreds och gladare. Men om du menar mer pengar, så har de inte flödat över precis. Men det kommer
Jo, Jag får alltid grönt ljus, jag ber alltid att det ska slå om och det gör det utan att jag behöver sakna ned nämnvärt, det är ju inte så illa.Sedan har min plånbok mer pengar i sig, men det kan ju bero på mina kinesiska mynt oxå, den blir aldrig så tom som den brukade bli med 3 yngel som har ekonomisk kris vareviga gång jag råkar ha en peng eller två.
Så med små steg kanske jag närmar mig.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Tänk själv!
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen
#2 Hahaha… Jag har ett gäng med läsglasögon, men inte många som är hela…
Jo det har du ju rätt i, dom skriver väl förmodligen inte helt lika… Jaja, TS först iaf, den har jag väntat och längtat efter länge