Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etiketthealing
Läst 1154 ggr
[GunillaF]
0

Healing 21.30

Ikväll 21.30 skickar jag healing till den som skriver upp sig här.

Jag skickar i 10 minuter Glad

För den som inte varit med om healing vill jag berätta att du sätter eller lägger dig bekvämt, slappnar av och helt enkelt bara vilar och tar emot kärleksfulla energier.

Mysan59
0

Åh idag vill jag försöka vara med. Ska man göra nåt speciellt den tiden då? Eller hur gör man?

Tack på förhand Flört

[GunillaF]
0

Oh, f-låt. Glömde att skriva något om hur det är. Jag fyller i #0

Mysan59
0

Tack för svaret! Glad

MaMaMade
0

Tack Gunilla! Sätter mig ner ikväll o tar för mig då! Kyss

Har bestämt mig för att verkligen satsa lite på mig själv nu. Bl a ska jag knacka EFT regelbundet mot en del saker, komma igång med träningen igen samt pyssla om kroppen lite allmänt. Familjen får väl ställa sig i kö! Flört

[GunillaF]
0

#4 Jaa, för mår du bra så orkar du med familjen bättre! Flört

shigne
0

Jag tar gärna emot healing…. Känner en oro, men kan inte sätta fingret på det!

MaMaMade
0

Jag tror jag är lite stressad…av ngnting. Stavar helt plötsligt som en kratta, får rätta i varje mening. Då är ngt fel med mig! Piper rejält i öronen dessutom. Säkert för att jag suttit i bilen mkt idag. Nacken inte gilla!

Mysan59
0

#4 Känner som dig, ska också ta emot healing och knacka mig själv med ETF Flört

Mysan59
0

Måste ställa en kanske lite konstig fråga… men kan man få healing om man är ute och går just vid den tiden? Min dotter vill att vi ska ta ut hundarna vid 21.15….

[GunillaF]
0

#9 De helande energierna hittar fram även om du är ute och går. Det är kanske bara så att du inte känner dem då. Men det "tar" iallafall.

Mysan59
0

Ok Tack igen GunillaF! Jag ska försöka känna in det ändå… Tänk att det alltid är nåt som ska komma i vägen när jag vill vara med på healing eller nåt annat här inne…. Förvånad Glad

Tuva-Lena
0

För sent igen! Förvånad Ha ha, att jag alltid ska pricka in mtalagningen så sent. Då blir allt förskjutet, sedan var det ju Det Okända också. Var jättebra ikväll! Skrattande

Du är en ängel Gunilla!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

[GunillaF]
0

#12 Men huuur ska vi göra för att få dig att sätta dig i lugn och ro en enda gång!!Flört

Du får väl säga till nån gång mitt i natten! Hihi…

Det okända var rätt så bra ikväll, tycker jag iaf.

Ängel?! Tack!

gummimamma
0

Ååå, jag har missat att vara med! Har inte hunnit till datorn föränn nu efter 22.00. Men det går väl fler "tåg"?

Tuva-Lena
0

Jaa, hur gör man..? Skäms kanske lagar maten tidigare nästa gång? Tyst he he.. Jättesnällt att du skickar till våra vänner här på sajten! Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

[GunillaF]
0

#14 Tåget kommer när man minst anar det. Flört

#15 Du kan väl äta rester nästa gång….*Fniss*

Snygga kläder du satt på dig! Skrattande

shigne
0

Tack Gunilla för igår, kram!

Ett lugn inombords, samtidigt som mitt onda tog slut en liten stund….

[GunillaF]
0

#17 Vassegoo Glad Kramkram

Carlo
0

Jag vill! :D

Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.seblodgivning.ifokus