Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 1475 ggr
shigne
0

miriams ört & hälsomagi

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det finns nog en uppsjö av olika naturprodukter… Men här är en kvinna från mina hemtrakter som gör mycket bra produkter.

Hon lever som hon lär, är en trevlig och mysig kvinna. Vet att hennes produkter säljer mycket bra runt om hela vårt fina jordklot!

Själv använder jag bl.a. hennes Havtornscreme, den kan jag inte vara utan….och min rosacea håller sej lugn när jag använder den.

Miriams ört & hälsomagi

Tuva-Lena
0

Jättebra länk shigne! Jag kan aldrig nog understryka vilkten av att använda naturliga produkter i våra rengörings-och kroppsvårdsprodukter. Det heter ju "kroppsvård" också. Ändå använder man ofta produkter med syntetiska ingredienser, inte bara det - det är petroleumprodukter man använder som oljebas! Förvånad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

shigne
0

Petroleum????  Nä fy o usch!!

Det är inte ofta man vet riktigt vad det är man "kladdar" på sej! I min ungdomsdagar var jag med i en förening mot djurförsök, där propagerades det mot bl.a. collagen…

Vet inte om jag har rätt uppgifter, men deth är hittade jag på en blogg ang. dåliga ingr. i kosmetika:

"Jag har letat lite på collagen, eftersom jag vet att man i Frankrike bl a framställer det ur aborterade foster. Nu ser jag att det man kallar för naturligt kollagen kommer från fiskskinn. Nog viktigt att de som är fiskallergiska vet det!"

Läskigt!!

Nej, jag tror jag håller mej till Miriam…

MaMaMade
0

Tack för länken shigne! Ska kolla in den närmare när vi kommit hem igen, är på språng. Kyss