Vill du ha healing?
Ikväll, Torsdag klockan 21.oo, skickar jag healing till de som skriver upp sig här.
Sitt eller ligg bekvämt och ta emot kärleksfulla energier till det eller de du har ont/problem med.
Ja tack, jag tar gärna emot lite healing.
~ mayolica ~

Gunilla, jag tar gärna emot! Tack!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Gulle dig! Tack gärna! 
O den här ggn ska jag ställa väckarklockan på ringning så jag inte försvinner in i ngt annat! 
Ja tack jättegärna, tack på förhand!
Tittar in en sväng och får se ditt generösa erbjudande. Jag ställer mig gärna i kö. Tack snälla! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Tar gärna emot, känns som jag behöver så mycket jag kan få.
Tack på förhand // Kram

Jag tar gärna emot healing, tack.
En fråga: Kan man ta emot healing gällande känslor också? Jag tänker på självkänsla etc.
Eller gäller det bara fysiskt?
#8 Jaadå. Det går bra att ta emot för självkänslan och andra icke fysiska "åkommor" också. 

Jag vill oxå gärna ha för mina stämbands problem… Tack!
Tar du oss efter "listan" här i tråden? Så jag vet vem jag ska koncentrera mig på…för du tackar väl inte nej till lite "hjälp"!?
En gör så gott en kan… 
#11 Jag tar alla samtidigt. Ibland har jag haft upp mot 35-40 st och det fungerar jättebra. Jag har laggt ut det här erbjudandet här, på Livskvalitet, på Healing, på en dold grupp och på facebook. Så det blir ganska många ikväll också.
Jag gör som så att jag ber mina healingguider om hjälp att heala er och medan jag ber, läser jag upp alla era namn och nicknamn. Det funkar hur bra som hellst. Nästan bättre än när jag tar en och en.
Jag antar att det blir så väldingt mycket energier i omlopp samtidigt så det är därför det funkar.
Okidoki! *Coolt*att det fungerar bättre så!
Jag önskar verkligen att jag ngn ggn får kläm på det här. Det finns så många som behöver en liten "knuff"…
#9 Åh så bra! Tack för att jag får vara med! 
Då hoppas jag ni sätter elller lägger er skönt tillrätta, så börjar jag skicka om ca 5 min.

Ska genast slänga mig i soffan
"Du har alltid två val"
Jag är hopplös! Glömde ju bort det för jag blev sååå chokladsugen så jag var tungen att börja baka! 
Blir så trött på mig själv…

Tusen tack Gunilla, blev så varm o skön i kroppen 
"Du har alltid två val"
Jag hade en lite "hjälpreda" med mig ikväll. Findus-kisse låg med mig i sovrummet, på min magen o "kurrade in sig" på energin.
Från början hade jag lite svårt att slappna av, kände mig orolig men sedan flöt jag iväg…till ett fångläger i nazi-Tyskland (!?) men jag tog mig ur o sedan var det lugna puckar. Sov inte men var "långt borta" o var jätteavslappnad. Ryckningar i benen o min "ondad" vrist började värka men inte så det störde. 21:50 blev jag lite orolig i kroppen o ville stiga upp, i samma veva knackade Guben på dörren för han trodde att jag hade somnat. Han ville åt sängen. 
*Tack* Gunilla det var jätteskönt! Nospyssar från Findus också! (Han ligger kvar o kurrar, helt däckad! 
Vad härligt att ni hade en bra stund!
Åååå, har jag missat något igen?! Det är synd att jag inte hinner någonting till datorn föränn frammåt kvällen, och då missar jag sådana här händelser. Hade jag vetat om detta, hade jag sett till att anmäla mig och vara här rätt tid. Men, men… det kommer väl en dag då jag får tillfälle att testa dessa otroligt spännande "aktiviteter" som förekommer här.
#22 Jaa, det var synd.
Jag kanske ska lägga ut tråden dagen innan nästa gång så fler hinner se den.
#23 Ja, det vore jättebra! Det är bara på helgerna jag har möjlighet att kika in här under dagen. Vardagarna är fyllda med en massa ända till kvällen, då jag tar mig tid för att kika in här. Detta är en så härlig plats här i cybern! Känner oftast en sådan harmoni här!!!
Tack för omtanken ikväll Gunillla! Jag la mig skönt tillrätta i sängen, men jag tillhör nog dem som inte upplever så mycket antar jag. Barar skönt att ligga o slappa en stund. Har ju haft en konstig infektion i kroppen som inte vill ge med sig riktigt . Inne på 3:e veckan nu och den suuuger energi av mig, fast jag blir aldrig riktigt däckad. Jga tror att du jobbar på sikt med mig Gunilla, så jag är såå tacksam för att du skickade extra energi till mig. Många tackkramar till dig! 
#25 Jag tror att det skulle vara väldigt konstigt om din infektion släppte direkt efter en healing. Men den ger med sig eftersom.
Vet att det är vedertaget att husdjur har en lugnande inverkan men tror ni att de medvetet kan "hela" en?
Jag tänker på hur lugn man kan bli, hur bra man börjar må, när man varit nere o i mitt fall då; kisse lagt sig o kurrat på magen ett tag.
Vissa mer än andra? Jag älskar alla mina djur men några har haft en liten speciell plats i mitt hjärta; de jag känner mig närmast, de som tycks förstå mig bäst…också de som kommit när jag mått/mår dåligt.
Just det att djuren har en lugnande effekt är healing men jag tror inte att de gör det medvetet.

Tack snälla Gunilla, känns mycket bättre idag
#29 Vad härligt och vad glad jag blir! 
Vad vet man, djuren kanske har den där förmågan fastän vi inte vet om det. Dom lever ju på instinkt, och dom individer dom "känner extra för" kankse dom sänder "tillfrisknads-energier" till..? Det är ju faktiskt samma energier vi använder när vi sänder healing, fast vi kallar dom för kärlek eler helande.
Jag glömmer aldrig när min sista golden var sjuk innan vi fick ta bort honom. Både katten och hunden Valle låg bredvid honom och var "ampen". Sedan när han dött låg dom båda två och hedrade minnet av honom en stund, alldeles tryckta intill honom. Jag är säker på att de innebär att dom sänder iväg energier till den dom vill väl. 
Jag tror man kan få speciell kontakt med vissa hundar och katter, och att de då kan på något sätt känna av olika problem man har. Jag hade en katt, Mio, som inte bara kunde känna när jag mådde dåligt, utan han kunde även känna om jag hade ont någonstans. Hade jag ont i halsen, ville han ligga på min bröstkorg, eller ännu hellre över halsen. Om jag däremot hade ont i magen, la han sig där. Och hans "behandling" hjälpte! Ja, besväret kanske inte försvann helt, men lindrades i alla fall. Det som jag tycker är mest oförklarligt, är att den dagen han kom in i mitt liv försvann mitt problem med mina bihålor. De hade varit rikitgt jobbiga i åratal, och ingenting tycktes hjälpa. Men efter att Mio kom in i mitt liv, har jag aldrig haft några problem mer på samma sätt med bihålorna. Bara vanlig snuva.
Tack för healingen den gjorde gott.
~ mayolica ~