Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 1016 ggr
shigne
0

Dagens pratbubbla 21/4

Go´morron alla!

Här lyser solen igen…. Vaknade av att stora hunden flåsade mej i ansiktet - han hade bråttom ut. Så kaffeskvätten och en liten tid att vakna själv var inte att tänka på. Är det kris, så är det!

Har varit kallt inatt, så det var kanon-härliga spår i skogen, hundarna kunde springa obehindrat på skaren, fåglarna kvittrade lite sömnigt… Kan man vakna till på nått bättre sätt?

Hoppas ni alla får en härlig dag! Kram

tilja65
0

Godmorgon på er!

Nyss var här mulet, men nu börjar solen faktiskt att titta fram Glad

Önskar er alla en riktigt härlig dag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

[GunillaF]
0

God morgon.

Ilar snabbt förbi och visar att jag lever…

Har hur mycket som helst att göra på jobbet. Därav få inlägg!

Ha en bra dag.Glad

majlar
0

Godmorgon i det vita. Idag när jag vaknade och tittade ut föll snön som stora lovikavantar och det var alldeles vitt på backen. Är det april eller är det april??Glad

Ha en bra dag alla och var rädda om varann

Elpida
0

God morgon!

Igår kväll föll flingorna här och marken var fortfarande vit när vi steg upp. Vi får hoppas att det försvinner under dagen…

# Vad skönt Shigne, då kan du få ta det lite lugnt nu istället =)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

MaMaMade
0

Morrn!

Somnade sött utan fröken Valeriana igårkväll men blev abrupt väckt av Minstan kl 2 som ville ha sällskap på toan av ngn anledning. Hade precis gått in i djupsömn så resten av natten blev väldigt orolig, känner mig inte utsövd direkt. Fick lite sovis av GulleGuben o behövde bara hjälpa till med kläder till Minstan när hon skulle iväg.

Lika bra att jag kom mig upp, har en del att göra idag. Ska sy färdigt ett nytt armband så det är klart till i em, ett halsband skall fixas o skickas innan helgen o så måste jag ordna ett par små broschyrer om mina smycken.

Vädret är disigt men det ser ut som om solen kan komma att bryta igenom, ngn plusgrad o vindstilla änsålänge.

Önskar allahopa en finfin dag! Kyss

nillanb
0

God förmiddag på er !

Har fortfarande febrig lilltjej hemma hos mig…lite magplågor klagar hon över, jag var och köpte silicea igår hoppas det hjälper.

ha en skön onsdag

mayolica
0

God morgon!

Solen är framme bakom molnen och det verkar härligt ute,får se till att ta mej in i en duch och passa på att gå ut. Det duger inte att bara sitta och njuta av naturen från fönstret.

Ha en bra dag.

~ mayolica ~

rockygubben
0

Rainy Hej på er alla,har nyss kommit från jobbet.Här kommer det snöslask.Ha en bra dag!