änglamassage?
Har någon här varit med om änglamassage? är det bra för en människa som mår jättedåligt pga sorg. Har även svår ångest ibland.Tacksam för svar
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo
Oj, vad är det för nåt? Det lät väldigt intressant! Hoppas nån svarar snart, för jag blev nyfiken…
Kolla den här länken! Där kan ni se hur det går till, fast jag antar att det är en del av behandlingen man visar. Tycker den påminner mycket om vanlig klassisk massage..
Änglamassage
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Jaha, dum som jag är så trodde jag det var nåt med änglar och massage… eller ja… jag vet inte riktigt vad jag trodde men

#3 Nej då, du var inte alls dum.
Vid änglamassage tar man hjälp av ärkeänglar, blir nästan som en slags healing, och änglarna bidrar genom sina kärleksfulla energier. Bara vetskapen om det gör att massagen blir extra verkningsfull - för dem som tror.. annars blir det en skön avkopplande massage som påverkar kroppens alla organ, och bara det gör att man mår jättegott efteråt. 
Jaha… då var jag inte så dum då, satt här och nästan skämdes men skrattade högt åt mig själv också… 
Jamen då VAR det ju änglar inblandade, vad härligt! 
Ja visst var det änglar inblandade!
Härligt att tänka sig det, eller hur? Tänk dig att bli masserad av en ängel då ..?! 

För att besvara din fråga xinluo så tror jag absolut att du skulle må bra av massage över huvudtaget. Om du personligen lägger större vikt vid änglamassage så skall du prova det. Massage är välgörande för alla genom kroppskontakten, men änglamassage kan vara speciellt välgörande för dig i din situation, det tror jag. Annars, har du prövat healing?
(Förlåt att jag kapade tråden xinluo)

(Ska vara tyst nu)
Nej du kapade ingen tråd Mysan! Vi tog upp änglamassage ur andra synvinklar bara, och det är bara bra det. På det sättet får man veta mer. 
OK - tack Tuvan!
Usch det är bara det att jag brukar vara bra på att kapa trådarna eller hamna helt OT…

Nattinatt på er!

Frågan var eg inte min
utan jag frågade för en väninna. Men jag funderar på om det är värt 750 kr per tillfälle, men det kanske är så det kostar att få massage nu för tiden
jag har fördelen att få massage av en vän…vi brukar byta med varann….
Mysan…du har inte kapat tråden…..kram på dig
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo
Kram till er underbara människor här inne! (Detta är verkligen min favvosajt!)

Natti natt Mysis!