Finns det nån som kan?
Ja som rubriken säger… och fortsättningen är: som kan spå, läsa bilder, eller på nåt sätt kan se nåt om min nära framtid?
Allt (inte bara ekonomin) är så ovisst just nu och kroppen skakar (fortfarande) och jag mår så p*ss just nu.
Jättesvårt att tänka positiva tankar! HUR gör man det i såna här situationer?
Jag förstår om ni tycker att jag ska gå in på ÖN eller Tarot istället, men vill prova här inne först ändå.
De flesta gör det väl som arbete o tar betalt för sitt levebröd. Men…om ingen svarar här så finns det ju många nybörjare inne på…du vet var
…som säkert vill hjälpa dig. Man kan ju låta 2 el fler lägga korten för en så ser man om de kommer fram till samma slutsats.
Jag vann en läggning av Morgaine tidigare i år o det är fascinerande hur väl hon träffade av mig som person o hittills har det stämt riktigt bra! 
#1 Jo jag vet, men just nu har jag ju inte ett öre att lägga ut, men det förstår jag ju att man vill ha betalat. Inne på den sajten du hänvisar till så vill dom att man prövar mot varandra tror jag och även om jag har en tarotlek så kan jag inte alls tyda korten.
Åh vad kul att vinna en läggning och att det stämmer!
#2 Det handlade mest om healing verkar det som och kostar nog pengar, men eftersom jag inte får några pengar alls nånstans ifrån just nu och inte ens kan betala hyran så funkar ju inte det.
Tack ändå! 
#2 Jag kanske har skrivit lite missvisande på min hemsida men jag brukar läsa av foton mm också.
Varför tror du att jag tar betalt??
Fyll i formuläret eller PM:a mig ett foto av dig så ska vi se vad jag kan läsa av.
#1 och #3 Nu blir jag väldigt nyfiken på vilken sajt ni menar!?! 
Ni kan väl viska….
#4 Oj förlåt!
Har lite svårt att ta in text ibland… men kan pm:a dig… 
Sajtens namn är *viskar* tarot… 
Gunilla: Jag skrev inne på din hemsida…
#7 Ok. Då kollar jag det ikväll när jag kommer från jobbet. Har ingen möjlighet att läsa det från jobbdatorn.
PM:a om du vill.
Vill du ha en referens så kan jag läsa av dig Mysan..
Brukar lyckas bra med dem..
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#9 Är det en bild då du läser av? Tack gärna. Vill du att jag pm:ar eller vad? 
Ja du kan pm:a en bild eller maila.
Skall bli kul! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."