Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 1393 ggr
[Jeremina]
0

God Morgon Valborg!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill önska er alla en fin Valborg och må så gott Flört

Tiia
0

Tack detsamma Jeremina.

Ha en härlig Valborg allihop,hoppas det inte börjar regna för det har det gjort nästan alltid på valborg

Dags för vädret att bryta det mönstretFlört

majlar
0

Godmorgon i det sköna.

Tack det samma Jeremina. Här är det lite dimma och lite varmare idagGlad. Hoppas på en fin valborg till oss alla.

kram

[GunillaF]
0

God morgon!

Ha en trevlig valborg alla.

Jag har virus på datorn hemma som jag hoppas blir åtgärdat av sonen i helgen så jag slipper vänta tills Måndag innan jag tittar in till er!

MaMaMade
0

Detsamma tjejor o Penke om du tittar in!

Sov oroligt inatt o frööös…fattade varför när jag steg upp för att fixa frukostmacka till Sonen; det snöade för full! Ca 1 dm låg på biltaket o gonade sig. Nu har det dock stoppat upp men är grått o kulet. Stannar inne o syr mer tror jag, har en halv topp till ett knätäcke färdigt redan!

Ev Vindeln-färd, lördagssnask får väl prioriteras är jag rädd men jag skulle behöva lite småplock, tyvärr ingen kosing på rätt konto. Nåja, vi svälter inte ihjäl men jag vill gärna ha smör hemma! Hämtar upp Sonen som slutar redan kl 13 så slipper han vänta på bussen som går kl 15:15. Det bidde nämligen ändrade planer för pizzakvällen inne i samhället men han ville ha korv så han kanske följer med grannars upp till jaktkojan ikväll.

Jag stannar hemma med Tassen ikväll, hon är inte överförtjust i pangpang. Guben tar med töserna till storbyn om vädret tillåter. Det blir nog roligare för dem där med en massa skolkompisar.

Önskar allahopa en fin Valborgsmässoafton! Kyss

shigne
0

Go´morron! Vilken chock att vakna till full vinter igen!

Samma här MaMaMade - ca 1dm snö och det fortsätter snöa nu.

Idag blir en någorlunda stilla dag - ska titta till två gamlingar, laga lite mat åt dem i helgen och se till att värmepannorna är igång!

Doggarna gillar inte smällare, så vi håller oss för oss själva en helg som denna…

Ha nu en jättefin valborg! Är rädd om Er!

MaMaMade
0

Tråkigt att det är några mil, annars hade vi kunnat fira en smällfri Valborg tillsammans…om doggisarna kommer överens vill säga. Själv uppskattar jag ett tjusigt fyrverkeri utseendemässigt men får lite ångest när jag tänker på miljön samt alla pengar som brinner upp. Smällare har jag aldrig förstått mig på!

Elpida
0

God förmiddag!

Snart dax att åka på akupunktur, känner jag mig själv rätt somnar jag väl så fort hon stiger ur rummet…men då är jag kanske pigg ikväll =) Jag hoppas verkligen det rättar till min sträckning i ryggen. Det hade varit trevligt att kunna ta ett glas vin ikväll…=)

Traditionellt firande med brasa, varmkorv, sång och lotter. Mycket folk att tjöta med så det brukar vara rätt trevligt. Vår terrier har ju liksom inte vett att vara rädd för smällare (som tur är) så det är inget problem för oss.

Ha en finfin Valborg var ni än befinner er!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

abbis
0

Härligt ..Imorgon är det leeeeeddddiiigt.. och vet ni vad jag ska göra .Skylta om i Karlskoga ha ha ha ha ha !

Men det är skitroligt så det gör mig inte så mycket..ser det som en hobby  mera..knäpp man är va!

Slipper stå inlåst i butiken i alla fall Flört

Idag ska bli kul  har skissat  och drejat  två nya modeller en mugg och en som jag tror ska bli en lykta (har inte bestämt mig ännu) Blev en läcker form och jag ska göra skruvar till handtag.Får se om jag får till det rent praktiskt!

Vi ska ut på nått firande ikväll vi får se vad det blir! Funderar på att ta med mina  komloys och släppa upp nere vid majbrasan för dom har inga fyrverkerier!

ha en underbar valborg

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Tuva-Lena
0

Detsamma Jeremina! Och alla ni andra! Glad

Skittråkigt väder, blääääh, men det får man väl ta då. Jag måste åka in till stan idag, och jag som trodde att jag skulle få sitta i lugn o ro med hemsidorna idag.. ack ja. Skall skapa ett forum till en av sidorna se, och det är jättespännande..

Apropå sträckning i ryggen Elpida, här sitter en till men jag har ju laserna jag om det skulle bli värre. Lycka till med behandlingen!

Du abbi, jag tror jag skall köpa några såna där komloys idag - va snyggt mot natthimlen! Tungan ute Jag håller med dig ang skyltningen; det absolut roligaste jag gjorde innan jag startade var att få skylta i fönstret - där fick man använda sin fantasi oh kreativitet! Underbart! Jag tror att jag har hamnat fel i livet - vill göra som du.. Flört

Eldiga kramar till er alla!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

shigne
0

Åh det hade varit kul MaMaMade!!

Har varit ute o fotat (en snabbis), så här ser det ut just nu hos mej Rynkar på näsan

Clary
0

God förmiddag på er

Här skiner solen för fullt så det blir väl tyvärr många fulla ungdomar den här helgen. Skulle egentligen åkt in till Uppsala men insåg att det skulle bli vissa problem att ta mig fram, de har ju forsränningen och jag vet hur det brukar se ut i stadsparken, ingen kul syn.

Blir inte mycket till Valborgsfirande, Tassen och jag tar det nog lugnt och äter nåt gott (räkor har han bestämt) och myser lite.

Önskar er alla en kanonfin Valborgsmäss

Medarbetare på Feng Shui och Indien

MaMaMade
0

Räkor o ett glas vitt hade suttit fint men jag tror att de är slut o det är pengarna med så jag kanske bakar ngt som jag egentligen inte borde äta…

Elpida
0

Vad är komloys för ngt? Är det sådana där som ser ut som små luftballonger som far iväg upp i luften?

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

mayolica
0

Hej på er.

Här är det mulet och disigt idag.

När jag skulle lämna in deklarationen ,så  upptäckte att jag hade tappat bort blanketterna. Blev först lite orolig ,men det var lätt fixat för dom på skattemyndigheten att dra ut nya papper. Så jag skrev i l  på en gång när jag var där så jag inte skulle kunna tappa dort dom en gång till. Skrattande

Ha en bra Valborg.

~ mayolica ~

abbis
0

komloy=enmeters luftballonger

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Inlägget är låst för nya kommentarer