Blöda efter chakrabalansering?
Hej!
Är det möjligt att man kan börja blöda efter chakrabalasering? Jag tänkte om det på något sätt är möjligt att det sätter igång något i kroppen?
Mvh
Eva
Har det hänt dig att du har börjat blöda efter en chakra balansering?
Det låter otroligt i mina öron, men är det i underlivet du blöder, eller..? Det kan finnas en logisk förklaring till just det eftersom du har navlechakrat strax i närheten och att det dessutom sammankopplas med den sexuella driften. Skulle du inte vid samma tidpunkt ha din mens då..?
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
För mej låter det inte alls så otroligt,nu förklarar du visserligen inte vad det är för blödning och om du blöder mycket. Men jag skulle kunna tänka mej att det fanns någon oballans som gjorde att blod som skulle ut satt fast. När energiflödet sedan kom i ballans kan det ha blivit som en utrensning så blodet kunde rinna ut.
Jag har själv fått blödning en gång i samband med reiki,men då viste jag redan innan att jag hade mensblod som hamnat snett och levrat sej på något sätt så det inte kom ut. Väntade tid för operation för det.
Om det är väldigt kraftiga blödningar eller verkar konstigt på något sätt,så bör du nog ta kontakt med läkare.
Det hade nog även bra att ta upp saken med den som utförde behandlingen.
~ mayolica ~
Oj! såg att tråden var över en månad,hoppas det har löst sej nu
~ mayolica ~