Dagens pratbubbla 9 maj
Godmorgon allihop!
Det belv en tidig morgon denna dag, lite grått men än så länge inget regn och blåsten har lagt sig.
Funderar så smått över vad dagen kan bjuda på och har nu gjort upp lite planer. Härligt med söndagar 
Önskar er alla en riktigt fin dag!
Med ljus och kärlek... Tina
Gomorron tilja och alla andra som kikar in!
Just nu skiner solen och det är 0,8 + , men det verkar som om molnen tänker ta över himlen…. Uppehåll är det iallafall!
Ha en himla fin dag alla!
Kram
Godmorgon allesammans 
Här är det en gråväders morgon.
Jag vaknade redan kl 5 i morse och kunde inte somna om… så jag har yogat och mediterat medan familjen sover nu sitter jag här nyduschad med en mugg kaffe och tyckar att det känns som en jag har en härlig dag framför mig.
Jag önskar er en underbar söndag !
Go'morron Tilja, shigne och nillan! Här sitter jag och tittar ut över "lägdorna" och konstaterar att våren har stannat av lite. Det är ganska kallt men va gör det, ljuset har ju återvänt! Igår såg jag att isen på sjön har gått också så visst är det dags att krypa ut ur vinterkokongen!
Idag blir det gårdsrensning, kommunen har insamling av "grovsopor" varje år och det är en jättebra service tycker jag. Då blir man av med sånt som blir liggandes annars. Solen befinner sig bakom molnen idag men tittar säkert fram på eftermiddan. 
Ha en fin dag allihop!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Dagens brudar!
Några plusgrader o molnigt, jag som tänkte tillbringa em mysandes i en solstol! Skall strax ta en prommis med Guben, Tassa o Minstan. Guben ska bara få i sig lite frukost först. Gårdagens födelsedagsfest blev riktigt trevlig och…ja, ni kan läsa alla pikanta detaljer här, så slipper jag dra dem en gång till!

Önskar allahopa en finfin söndag! 

God morgon på er allihopa!
Men MaMa..har jag missat nån tråd att du fyllde år igår
Härligt att du fick en rolig kväll.
Minstan är verkligen söt som en liten prinsessa, det är underbart med barn och dom ser minsann till att man håller i gång.
Det är bra för då får man lov att hänga med och det håller en ung