Åhh MaMa !!
Grattis i efterskott! jag hoppas DIN dag var alldeles underbar 
Grattis! 
Grattis
~ mayolica ~
Tackelitack tjejer! 
"Fel sida av 45" är inte så mkt att fira…dock händelsen av min födelse. Det bidde dock mest stress att få allt i ordning till kvällens 50-årskalas. En väninna, barnfödd på byn, fyllde o ställde till med storkalas. Fast det var ju tur i oturen att festen inföll på min födelsedag för vi hade ju inte råd att ens handla hem ngt extra gott, inte för att ställa till med fest för några gäster iaf. Nu la vi pengarna på middagen istället o en trerätters för 200 kr kommer man inte över på ngn restaurang! Det var najs att svänga de lurviga igen dessutom, det var några år sedan. 
Sedan undrar jag; varför skriver man 25 likadant som 46!?!?!? 
Grattis i Efterskott MaMa!
Kram
*Tack*!

Grattis grattis om än i efterskott
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Men Mamsen! Ett jättegrattis och ett helt fång med blommor till dig i efterskott!!!!! Äsch jag slänger in några kramar och en puss på kinden oxå ; )
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Oh så många vackra blommor! 
Vi firar till helgen, hade ju fullt upp med vår kompis 50-årskalas helgen som var. Extra god mat (grilla) o ett par glas rött. Kanske vi bjuder över Kusin Bonden m fam en kväll på ngt också…jo, tar nog tårtan den kvällen. Hans sambo fyller dagen före mig så det passar bra att fira lite tillsammans.
Grattis på dig MaMaMade…inte deppa över åldern det är ju hur man känner sig inombords som är viktigast
.
Kramar i massor,
Jile

Grattis NU !
det är väl roligare att sprida ut det roliga,än bara ha´t under en blinkning .. :- )
´urraH!,´urraH!,´urraH!,´urraH!
*fölsekramen*
penke