Dagens pratbubbla 18/5
Go´morron!
Imorse var jag riktigt uppvaktad - båda hundarna och katte i sängen! Härliga vänner man har!
+12 grader ute, halvmulet…
Ont i kroppen som bara den - ska bara vakna till, gå med doggarna på promenad och sen blir det nog ett pass med pilates. Har varit så dålig med den träningen, men så känns det i hela kroppen också..
Trist att bli "gammal"!
God morgon Shigne och alla andra!
Mulet, kvavt (åsklikt) och 14 grader hos mig i Ångermanland.
Jag hoppas ni som fick healing igårkväll, sovit gott inatt.
Jag arbetar som vanligt idag så det är inget nytt under solen!
Ha en bra dag alla!
Hej, hej!
Mår prima idag för att vara mig! Skallebanken släppte ju o vi gick isäng redan kl 22:30 (ovanligt tidigt för att vara mig). Sonen kom o ville ha några valeriana-tabletter o jag gjorde honom sällskap. Jag har sovit som ett barn fram emot tidiga morgonkvisten då det blev snuskigt varmt i sovrummet.
Ute är det +25 i solväggen o klarblå himmel. Ska ta en kort promenad med Guben, Tassa o Minstan. Sedan blir det äppelmuffinsbak o en dusch innan skolans kurator kommer. Stöket får hon ta, gästtoan är skurad o golven vaskar Guben nu. Återkommer med resultatet av besöket. Tjing sålänge o ha en bra dag allahopa! 
Godmorgon på er!
Tittar in som hastigast nu innan jag ger mig iväg på dagens promenad. Äntligen sol och fint väder här. Det gäller att ta tillvara på det fina vädret.
Önskar er en fin dag!
Med ljus och kärlek... Tina
Go'morron! 
Vi har också lite halvmulet Gunilla men det är varmt o skönt ute. Hästarna har fått vara ute inatt så morgonbestyren gick snabbt, bara vatten och aningen hö. Dom föredrar helt kart det nya friska gräset, men behöver lite tuggmotstånd ändå så höet får hänga med ett par veckor till.