Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 2782 ggr
shigne
0

Dagens pratbubbla 21 maj

Go´morron!

Idag skiner solen, blåser lite kallt…

Håller på att packa som bäst, åker till Umeå på Pysselträff (smycken och scapbooking).

Vilken lyx! Ska bo på hotell….tänk, ingen städning, ingen matlagning - bara vara lat och pyssla hela långa helgen!!!

Önskar er alla en härlig dag och en härlig helg!

Är rädd om dej!

majlar
0

God morgon alla

Jag önskar dig en härlig och rolig helg Shigne. Det låter trevligt med pyssel.

Här är det mulet och det har regnat hela natta. Igår åskade det så strömmen gick.

Ha det bra alla och var rädda om varann

pearlnharmony
0

God morgon god morgon.

Shigne# Lyx att bo på hotell, en riktigt "ta hand om dig själv"-helg låter det somGlad

Själv så har jag precis yogat, dricker nu kaffe och skall snart iväg till blomsterlandet för att köpa lite växter. Första våren i huset och igår satt jag och klurade över trädgården. Vill ha in lite Feng Shui och ja, jag skall snart iväg och se om jag lyckas påta ihop lite "balans och harmoni" på blomsterlandet Glad

Önskar alla en fin dag!

Tuva-Lena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'morron på er!

Låter som en härlig helg shigne! Hotell och god mat, och träffa goda vänner på det - underbart!Tungan ute

Idag är det svalare i luften, jätteskönt tycker jag för det har varit lite föör varmt i min smak. Skall fortsätta med trädgården, passar utmärkt nu när man får åt sig andan igen. Skrattande

Du pearlnharmony! Varför inte titta in till oss på feng shui? Där får du tips på hur du kan forma din trädgård i feng shui:ig anda! Vi håller just på för fullt med att planera våra trädgårdar.Flört

Nu dags för skogspromenaden- - tar nog med kaffet ut ídag..

Ha en underbar dag allihop!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

pearlnharmony
0

#Tuva-Lena… Done that Flört

Tuva-Lena
0

#4 Kuuul, då syns vi där sedan då! Tungan ute

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

abbis
0

Hej på er

Jag har fått en kort koncis kommentar i min blogg idag från USA.Han har lagt in mig i sin blogglista oxå,jätteroligt.Första svensken där ha ha ha

Dan före dan idag..hi hi

ha en skön fredag mys och allt!

abbi

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

MaMaMade
0

Hej, hej! Har skrivit om min dag i andra inlägg så ni får söka om ni är intresserade! Flört

Shigne; åker ner till Umeå o stannar över lördagen iaf, Guben kommer o hämtar mig. Som min scrappolarinna sa; man kan ju behöva se ngt annat när det skiter sig o så missar jag ju min "goodiebag" om jag inte kommer! Där har hon ju rätt, den vill jag allt ha…får ju inte tillbaka anmälningsavgiften så… Kan inte scrappa så mkt, saknar bl a tejp men J är snäll så jag får säkert tjyva av henne. Man kan ju byta saker mellan varandra. Skulle jag bli väldigt uppåt så kanske jag stannar över, vem vet. Guben blir kanske också bara glad för då kan kan slappa i soffan o dricka upp BiB:en helst själv! Tungan uteSkrattande

abbis; "Okänt" igår var från Nora…en himla aktivitet…kanske du ska ta o flytta! Flört Det var Terry Ewans som var där o han fick ta dit flera medier till för att få det att lugna ner sig.

abbis
0

Va , var de från Nora missade det! Kanske går i repris*L*

Ja här undrar man om inte andarna är elaka som faaan! Med tanke på allt som händer!

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

MaMaMade
0

Terry fick fram att det var ngt om den stora branden. Sedan var kvinnan som kontaktat TV en mkt snäll o serviceinriktad person som de drog till…el om det var den som stökade värst som dragits till henne o sedan kom de andra "på köpet" när porten väl öppnats. Hade en hög med ungar som sprang fram o tillbaka o mammade så jag missade varannan mening på ett ungefär.

Terry sa iaf att det hände saker i hela området där hon bor…kanske i ett hus nära dig…*buuu*! Tungan ute Flört

Ibland undrar man inte om man har besök med tanke på den här jädra skallebanken man dras med ständigt…o den dåliga sömnen…el så är det bara som det är.

Pagan
0

så spännande…do do do do!!! (hitchkock hur f*n stavas det?)

SHIGNE HOPPAS ATT DU FÅR EN FANTASTISK OCH UNDERBAR HOTELL HELG MED ALLA TILLBEHÖR.!!!

Själv är jag "nästan" ledig från familj imon, YES! göra vad jag vill halva dagen dag. Vad gör man då? Nån som vet? kanske rensa ogräs………liksom helt ostört. Så spännande…my life sucks märker jag. totalt fantasi löst.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

MaMaMade
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ni måste bara få se…hon är sååå söt! Här blir pappa bjuden på afternoon tea…

(Ska visa en bild från dagens FSK-sjung i Vindeln också men måste redigera bort några andra ungar först. Återkommer med den bilden.)

Inlägget är låst för nya kommentarer