Besök av änglar?
Någon/några som vill ha änglabesök 2-6 juni?
Min syster behöver två personer att skicka till….
Vill du veta mer, så denna länk; Änglabesök
Jag är också 2 värdar kort…skickar ut dem i världen istället. Vägrar bli stressad över det faktum att upplägget liknar ett pyramidspel.
När jag satt på bussen i dag tänkte jag på det änglabesök jag väntar genom MaMa, och hur jag skulle informera mina värdar, 2st, om det besök som de får efter mig. DÅ hörde jag musik från chaufförens radio "I believe in angels", den gamla ABBA-låten, som jag inte hört på flera år.
Det kändes riktigt bra.
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen
Ett gott tecken!!
Ikväll säger jag adjö till mina besökare…. 
Vad häftigt Tride!
Jag måste bara berätta att en av mina önskningar nu har slagit in..
I believe in angels - sure I do! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
O här ordnar saker upp sig på löpande band…! 
fint, tuvan o Mama. Jag ser fram emot besöket
Tride.
Ja, precis så är det..redan när man sagt ja, faktiskt.
.lite dumt kan det kännas, om man inte hittar nya värdfamiljer.
…men vilken lugn å skön vecka det varit..
..konstigt att inte fler gör det..det kosta ju inget..å atmosfären är totalt annorlunda sen man bestämt sig!
"Inom
en människa av ljus, finns det ljus...När
hon inte lyser, råder mörker." (Evangelium
enligt Thomas,
24)
/ Wingen
Här har det varit lika kaotiskt som vanligt, om inte värre. Men jag ser hellre till lugn o ordning i förlängningen.
Det kan ju blir rörigare i början när en förändring är på gång.
Tride.
Jepp, ungefär vad jag också tänkte! 
Jo, det var ett enormt "kaos"..det stämmer, rena "julstädning-stämningen"..och jag minns , jag tänkte;..Nämen Gud, vad har jag gett in på..sen tänkte jag som dig Tride..
..vi har "stampat i samma s*k*i*t..så länge..å inga lösningar synts..kanse detta är något bra en sas "storstädning"!..både fysiskt å psykiskt!
..å jag lovar er allihopa..ni kommer ej ångra er..ni ser inget, hör inget,"märker" inget..men ändå!..så händer något med atmosfären..
"kall-spottarna" är borta, "det skumma i ögonvrån"-som man aldrig kom åt..man känner sig plötsligt hemma i hela kåken!
..Sanningen är nog den..-att "De"..haft ett sju-särdeles arbete att städa..efter mig bla,..som inte var sååå noga med "magi-säkerheten", förr..så de har gjort ett "hund-jobb"-åt mig..
..å för mig räcker det, låååångt!
"Inom
enligt Thomas,
24)
/ Wingen
#11 Oj, nu sa du nånting Wingen! Kan det vara därför som jag har varit på krigsstigen hela våren? Jag har aldrig i hela mitt liv varit så förb… som den här våren. UTRENSNING var det ja, sånt som jag har gått och hållit inom mig under helt helt år, men nu i vår bara sprutade gallan ur mig! Och nu känner jga det till o med i maggropen att "trycket" har lättat. Mår mycket bättre nu.
Ingen kommer någonsin att få sätta sig på mig mer, eller bedra mig mer! Då blir det foten direkt. (Härligt med förstående änglar hör ni..
)
Det hände jätte-skumma grejer här hemma när änglarna var här… Grejer som ramla, gick sönder etc. etc.
Men det kändes skönt att veta att de fanns i min närhet, att veta att de ev. hade satt igång en process - så känner jag!
Får se vad som händer nu i framtiden, "Rom byggdes inte på en dag!". Nånting är på G, det är jag helt säker på.
Men de här personliga önskningarna, ska man helt hålla det för sej själv? Eller kan man prata med någon om dem?
Det är nog upp till dig själv shigne hur du väljer att göra, men eftersom man skall "gömma dem" i ett kuvert så kanske det är meningen att man skall behålla dem för sig själv - men jag vet faktiskt inte säkert. Jag har inte yppat dem för någon - dom blir min egen lilla "hemlis". 
Härligt att du känner att du är på gång - då brukar det stämma också.
#12 Efter att änglarna varit här så gick allt ännu mer åt h*lvete! Men som ni säger, det är kanske en utrensning som i förlängningen blir bättre.
Att jag svarade dig beror på det du skriver:
"Ingen kommer någonsin att få sätta sig på mig mer, eller bedra mig mer! Då blir det foten direkt."
Samma här! Nu får det vara nog! Du vet ju lite för jag pm:ade dig förut om min situation, men den var MYCKET värre än jag någonsin trodde! 
Är så förbannad så jag skulle kunna mörda personen ifråga!
Ja det här kanske inte hade så mycket med änglarna att göra, men ändå har det det, eftersom det känns som allt bara blev värre efter deras besök… 
Handlar det ungefär om samma som jag berättade för dig..? Då förstår jag dig! Vet du, jag går omkring o småskäller på dagarna, och gissa på vem?
Jag tror att det är som du säger, att det kan vara frågan om en utrensning som Wingen tog upp tidiagre. Kankse skall allting börja med en sån - speciellt om man som vi har varit för överseende tidigare. Nä, ta fram kvasten och sopa rent hus! Vi kan peppa varannn Mysan! 
Jag skall hålla er uppdaterade..
"Inom
enligt Thomas,
24)
/ Wingen
#16 Tack Tuvan! Jo det var det vi pratade om förut…
Hoppas du har det bra nu!
(eller bättre iaf)
Hmm, det låter som om ni inte haft det alltför roligt heller. Får en känsla av…jaja…pyss o kram på er även om det inte är det jag tror! 
Pyss o kram på dig själv MaMa! Jo då, vi har gaddat ihop oss mot "svikare" och annat löst folk Mysan och jag! Wingen kanske hoppar med på ett hörn också. 

#21 Ha ha..

Räkna med mig, min "brudar",he,he..
..här sitter en som inte bangar i första taget..
"Inom
enligt Thomas,
24)
/ Wingen
Det är bra att vi är flera, känns ju bättre då… 
Hmm..det är faktiskt bättre hos oss, efter besöket..eller om de är kvar.
.jag vill bara säga att ingen behöver vara rädd för att någon skall "påverkas emot sin vilja",.
.det är väldigt svårt för en vanlig person att påverka en annan..
..dessutom vi som använt/er..magi till å från,…
.vet ju lite å "ha ögena i backspegeln"..även om man pepper,pepper…inte blir immun..men lite erfarenhet har man jue!

..dessutom har ju mina grå, nog stått för det mesta grovgörat "på golvet".men det var "skräpigt" här innan, absolut!.(kanske de grå ej rådde på det som fanns-utan behövde lite högre hjälp sas)
….Hmmm..hoppas Tomten min är förlåtande..jag älskar ju naturväsena..vem vet-det kanske krockade lite!
..men som sagt..Rom byggdes ju inte på en da´..
kram på er mina tjejer!
"Inom
enligt Thomas,
24)
/ Wingen
Väntar besök i kväll, så del av dagen ägnas åt förberedelser. I morgon, måndag kväll, kommer en av mina kommande värdinnor hit från Skåne. Hon bad att få sova över hos mig någon natt. Intressant sammanträffande. Vi ses annars inte så ofta.
Tride.

Ikväll kommer mina änglar. Då jag är en person kort att skicka till plus att jag inte har fått adressen från en annan så får vi väl se vad som händer… Lite spännande är det i alla fall