Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etiketthealing
Läst 2198 ggr
kickan-g
0

Healing

Idag vid 20.30 tiden så är det ett par stycken som ger healing och tänder ljus för min vän. Hon ligger i Uppsala och har fått en hjärnblödning. Nu behöver hon alla possitiva energier och tankar som hon bara kan få, för att bli bättre. Snälla hjälp oss!!!!

Mvh Kicki

Tuva-Lena
0

Förlåt Kickan, jag kom inte in förrän nu men jag sänder varma tankar till din vän!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

[GunillaF]
0

Här är en till som är sent ute men skickar nu!

MaMaMade
0

Bad en liten bön 5 över halv 8…hoppas det gav ngt.

mayolica
0

Har tyvärr haft så mycket att göra idag,så jag har inte varit inne här och sett detta. Men jag är med och skickar healing.

Eftersom healingen är helt oberoende av tid och rum kan jag skicka healingen till kl 20.30 i efterskott,ska göra det när jag lägger mej och har fått kopplat av lite.

~ mayolica ~

kickan-g
0

Tack alla som hjälper till. Här brinner ett ljus hela tiden. Är på väg ner till Uppsala för att hälsa på henne. Kan meddela att under eftermiddagen igår, så blev hon faktiskt bättre. Medvetslöshetsgraden sjönk från en 7:a (som är näst intill koma) till en 5:a Jag är fullständigt övertygad om att det var all possitiv enegi :)

Vi var ganska många som tänkte och skickade energi till henne hela dagen igår.

Kram Kicki

MaMaMade
0

Det var underbart att höra! Glad

kickan-g
0

Nu har jag nyss kommit hem från Uppsala. Det har varit en mycket omtumlande dag. Dels att få träffa henne, det var lite av  chock måste jag säga, men sen även en få träffa hennes ena dotter och en av hennes mycket nära vänner. Lena (som min kompis heter) har så många gånger sagt att vi borde träffa vaarandra. Men det har inte blivit av förrens nu. Men som vi sa, inget ont som inte har nått gott med sej. Sen kan jag även meddela att hon har blivit lite bättre under natten. Får se vad vårat besök ger.

Men åter igen TACK alla. Jag fortsätter att tända ljus för henne. För jag ser ju att det hjälper henne så mycket.

kickan-g
0

Detta är helt otroligt faktiskt. Efter att jag varit ner och träffat henne så blir hon sakta men säkert bättre. Magen har kommit igång, hon andas helt själv nu och igår em så blev hon flytttad till en avdelning för uppvak. Allt detta har hänt sen jag hittade henne och så många sänder healing och tankar till henne. Får rysningar *ler*

[GunillaF]
0

Vad skönt att höra att hon tillfrisknar!Glad