Healing ikväll?
Ikväll, Måndag, klockan 21.oo skickar jag i 15 minuter till er som skriver upp er här.
Sitt eller ligg bekvämt och ta emot kärleksfulla energier till det du har ont/problem med.
Du är för gullig Gunilla! Självklart vill jag ha lite extra energi från universum! Tack o kramisar! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Skicka gärna till min kompis Lena som ligger i Uppsala med hjärnblödning. Hon har blivit bättre sen vi började sända och vi ser gärna att det är många som som sänder så hon frisknar till :)
Mvh Kicki
Ja tack söta Gullanilla!
Börjar känna av alla järn i elden, fick lätta stressymptom i helgen o magen är helkass, magkatarr.
Ni är uppskrivna i min lista!
#5 Jaadå, det får du!
(Men maskrosor är vackra!)
#6 Vet du va? Jag var skittrött när jag kom hem ifrån stugan och hade ätit. Tänkte, hur ska jag orka med disken..? men så rätt vad det var så försvann tröttheten. Då tittade jag på klockan och fick se att den var 21,25! Tack vännen, du fixade det! 

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Jättetrött ikväll men studsade upp o satt mig vid datorn…kl var 5 över 21…höll på att glömma bort det, halvsovandes i soffan men blev också jättepigg.
Har blogga som 17…*har fått en Award*…men sabbade bort allt så nu är jag lite putt. Börjar om imorgon, stärkt av Gullenilla! 
#7 och #8 Energikickar.. Vad härligt! 
Supertrött nu men det är bra för då kan jag kanske sova inatt. Natten som var bidde riktigt fin…hoppas på en likadan igen.
Behöver all energi jag kan lägga vantarna på den här veckan…möten, svenska-klassen (tänk om de avskydde mig idag o jag får nobben imorgon), sy, blinga, kurs hela onsdagkvällen (o köra bil hem sent på kvällen), gruvar mig för utslaget om bidraget…o tänk om jag går back på marknaden!
Tack Gullenilla! 
#10 Jag har en känsla av att det ordnar sig för er. Det vänder nu. Det blir så bra så! 
TACK för det vackra namnet du gett mig!