Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 2096 ggr
Mysan59
0

Ängla-besök

Hej!

Är det någon som vill ha änglabesök den 13 maj?

Dom kommer till mig den 3 maj och stannar 5 dagar och sen är dom på väg i fem dygn till nästa.

Tre stycken kan jag sända dom till, så dom tre första som anmäler sig får pm:a namn och adress till mig.

Fyller på med en förklaring till vad det är:

"Irmi, ett tysktmedium, berättar att hon av några, icke namngivna utvalda änglar, högt placerade i änglahierarkierna, blev inspirerad av filmen PAY IT FORWARD (2000). Det har beräknats att vid den 20e upprepningen (ute i tjugonde ledet) skulle hela världen påverkas .Så stor är exponentialfunktionen.

Det är de ovan nämnda änglarnas önskan att dra ut och i fem sammanhängande dygn komma och stanna och arbeta med enskilda individer och hjälpa dem var och en att uppfylla tre personliga önskningar. Därefter sänder varje individ änglarna vidare till tre nya individer.

Efter fem dygn fortsätter änglarna till tre nya individer, som sagt JA till att ta emot dem. Hos dessa personer stannar änglarna likadant i fem dygn innan de fortsätter till nya värdar. Alltså var och en som tar emot änglarna skickar dem vidare till tre nya värdar.
Änglarna kommer alltid till den nya platsen på en förutbestämd dag kl 22.30 liksom de drar vidare fem dygn senare precis kl 22.30.
Mellan varje femdagarsbesök har änglarna en mellanperiod på fem dagar, då de är på väg till de tre nya adresserna. Dessa besök har en stor positiv inverkan på hela världen."

Dom som vill ta emot änglar (dom tre första som tackar ja) får en mer utförlig förklaring…

MaMaMade
0

Vad är det? Låter spännande! Glad

Mysan59
0

Kommer från Healing ifokus… jag kanske ska sätta in en förklaring…. ska se om jag klarar att ändra i #0

Mysan59
0

#1 Nu kan du läsa mer i #0

MaMaMade
0

Det låter trevligt…o lite läskigt…är man liksom värdig!?

Men nog skulle jag behöva lite hjälp samtidigt som jag gärna vill hjälpa andra. De är mkt välkomna hit hem till oss om de står ut med vårt familjekaos! Glad

(Har du haft besök?)

Mysan59
0

Nej dom kommer den 3 maj, ska bli jättespännande!

Man behöver inte göra nåt särskilt, mer än att ta emot dom och ta avsked…

Klart du är värdig!

Om du svarar JA och pm:ar namn och adress, så får du hela brevet och dom datum som änglarna är hos dig.

pearlnharmony
0

Låter spännande Glad

Svarar JA om det inte är för sent…

mayolica
0

låter intressant

~ mayolica ~

mayolica
0

provar gärna om det finns några änglar kvar.

~ mayolica ~

Mysan59
0

#8 Ledsen men  dom är redan upptagna, men fråga pearlnharmony som kommer få besök, om hon kan skicka vidare sen.

mayolica
0

Det är ingen fara,jag får passa på när änglarna ska vidare nästa tur.

~ mayolica ~

MaMaMade
0

Hej tjejer!

Jag behöver 3 st att skicka vidare till också, så småningom! Glad

*OJ* så nervös jag är! Skrattande

shigne
0

Vill du ha änglabesök 23-28 maj? Hör av dej till mej, så sänder jag änglar till dej!

shigne
0

puffar på tråden lite Glad

mayolica
0

#12 menade du mej? jag provar gärna,fast är lite osäker på hur det funkar.

~ mayolica ~

shigne
0

Javisst Mayolica! Vill du att jag sänder änglar till dej den 23-28 maj kan du bara maila mej din adress - så får du ett mail tillbaka där det står hur du ska göra etc.

Jag har för närvarande en som vill ha änglabesök - behöver således 2 till!

mayolica
0

Hur gör ni när ni sänder änglarna vidare? man kan väll inte kicka änglarna till tre olika ställen samtidigt? ska man då skicka änglarna till nästa person efter att dom varit fem dagar hos den första, eller tio dagar ,fem dagar+fem resdagar mellan varje person man skickar vidare till?

~ mayolica ~

Pagan
0

du sänder dem till de tre du valt att skriva i ditt brev på samma tid. Sedan sköter de resten själva.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

mayolica
0

ok,så då ska dom vara hos tre personer samtidigt.

~ mayolica ~

Pagan
0

#18 Yes! Precis så.

Min vän - som fick änglabesök efter mig, hade inga att sända till efter de varit hos henne och hon undrade då lite oroligt hur hon skulle göra. Hon löste det på så sätt att - i det brev där "de nya tre" skulle skrivas upp -  skrev hon i stället; När ni varit hos mig i fem dagar så får Ni väldigt gärna stanna kvar så länge ni vill" Så när dagen kom och hon skulle säga adjö 22.30 så öppnade hon dörren och sade att "Ni är välkommna att stanna kvar om ni vill". hon kände tydligt att de stannade ytterligare i ett par dagar.Skrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tride
0

Änglarna är här!Skrattande De kom in genom balkongdörren. Jag funderade på om de hellre ville komma den vanliga vägen, så jag öppnade där också, men märkte då att de redan var inne. Nu sitter de så fint vid platsen jag gjort i ordning åt dem, medan jag gör - gissa vad? Jo städar kylskpåpet och badrumsskåpet. Eftersom de fått mig att förstå, att detta är nödvändigt, för att kraften skall kunna fungera på bästa sätt. Oskyldig

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

Mysan59
0

#20 Härligt! Flört

Tride
0

SkrattandeDe är jättenyfikna. Nu är det på en av mitt hems gamla kraftplatser, som de verkar undersöka ordentligt. Skulle tro att de skrattar högt ibland.

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

Mysan59
0

#22 Skrattande

tantargbiggan
0

någon som vill ha besök mellan den 2-7 juni?

april4
0

Tack gärna, låter spännande. Skicka gärna ett PM och förklara hur det går till

april4

kickan-g
0

Hej

Nån som vill ha änglabesök mellan den 12 juni och den 17 juni?

Behöver svar före 21 i morgon onsdag. Skicka ett PM är ni snälla ni som vill ha besök.

Mvh Kicki