Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 3308 ggr
shigne
0

Dagens pratbubbla 1 juni!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tiden går fort, redan juni månad med början idag Skrattande.

Här skiner solen, men det är kyligt i luften. Hundarna väckte mej, trodde de var kris - men vet ni vad de gjorde?! Käkade gräs!! Hmmm, å jag som är sååå trött..

Nu blir det en lugn morgon, hundarna har redan fått sin promenad - så nu kan kroppen min få vakna i egen takt!

Var hos sjukgymnasten i går, samt kurs på kvällen, kom hem strax efter 22, sen tar det alltid en stund att duscha och varva ner - känns i kroppen!

Inget nytt från lasarettet - det gör också att kroppen känns lite "utbränd" just nu!

Önskar alla en härlig dag!

Clary
0

God morgon Shigne och alla andra.

En ny strålande sommarmorgon att njuta av.

Önskar er alla en positiv härlig dag

Medarbetare på Feng Shui och Indien

tilja65
0

Godmorgon allihop!

Här på sydostkusten är det mulet och blåsigt idag och det är inte utan att jag längtar efter solen Glad

Önskar er alla en härlig dag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

[GunillaF]
0

Goder morgon!

Solen skiner från en klarblå himmel och fåglarna kvittrar sina bästa melodier.

Bättre kan det knappt bli!

Ha en skön dag!Glad

Elpida
0

God morgon!

Skönt att se att några får njuta av solen iallafall =) Hit ska hon tydligen komma på torsdag och hon är såååå välkommen! Idag blir det jobb och sedan storhandling med familjen. Minstan fyller år nästa vecka och hon fick en hundring av gammelmormor, den ska nu spenderas på något från Toy r'us =) Ska fixa en Mp4 till henne oxå från mormor så det blir lite smått och gott.

Hoppas ni får en härlig tisdag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

MaMaMade
0

Morrn!

Här skiner solen från en klarblå himmel, + 16 i solväggen, efterlängtat för *usch* vad jag har frusit de senaste veckorna! Hinner tyvärr inte vara ute o njuta av den, måste sy, sy, sy o sitta i telefon idag. Tack o lov är marknaden på söndag, inte lördag som jag först trodde, så jag fick en dags respit. Det är dock bra att ha fullt upp…har börjat oroa mig för utslaget o hur vi ska fixa allt om vi blir nekade. Men, men…det tar vi på fredag (hoppas jag de hinner ta beslutet till iaf…) Obestämd

Blogga måste jag också göra nu när jag fick ett Award…rackarn´s skit att jag fipplade bort hela mitt A4-inlägg igår! Skrikandes Lär mig aldrig; skriv i Word o kopiera över, skriv i Word o kopiera över…skall upprepa detta minst 100 ggr idag, som ett mantra medan jag sitter vid symaskinen. Flört

Önskar allahopa en finfin dag! Kyss

Tuva-Lena
0

Go'morgon på er! Underbart väder även här men kalla morgnar än så länge, fast vad gör det? PÅ altanen är det lä och kaffet smakar extra gott när man sitter där.

Får se vad dagen bjuder, skall i alla fall ta den som den kommer - och en djupdykning i rabtterna blir det säkert. Jag blir så inspirerad nu när jag ser hur fint det tar sig efter allt arbete.

#5 Eller så kan du skriva inlägget - sedan kopiera det innan du skickar iväg det. Så gör jag ofta här på iFokus där många inlägg bara har gått upp i rök under åren. Rynkar på näsan

Ha en finfin dag allihop, nu går jag ut i sommarhagen och tar semester ifrån datorn - fast den lär väl inte bli långvarig.. FlörtSkrattande

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

mayolica
0

Hej på er!

i Karlstad och här är det jättevarmmt och soligt,det känns att det är Juni och sommar. Börjar så smått sakna västkusten när det är så här varmt ute,så jag åker nog hem snart tror jag.Obestämd

Ha en bra dag allihopa.Flört

~ mayolica ~

abbis
0

Sommarvärme här..

Var och skulle hämta ett halsband som guldsmeden skulle laga låset på dvs lägga på lite mer guld..Han gav mig ett pris på 3-400:- när jag nu skulle hämta det skulle han ha 880:-..Ringer man inte till kunden innan man gör mer än man ska? Fick med mig halsbandet hem trots att jag bara la 400:- .Kunde betala resten sen som han sa..Men det vettte katten om han har rätt att göra så här!

Kom av mig totalt så jag blev irriterad på plantpriserna oxå och gick hem…

ha de gött

abbi

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Tride
0

Varmt. Lär vara ryssvärmen som återkommit.Skrattande Och så har jag fernissat balkongmöbler. Det lukter. Ena katten har rymt, kanske hon inte gillar lukten. Obestämd

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

MaMaMade
0

*Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih*!

Trodde att Guben kollade upp telefonnr som ringde oss idag när vi var inne på affären…o telefonen naturligtvis låg kvar i bilen! Tyckte han sa ngt om skolan… Men…det kan han inte ha gjort för jag fick ett mail för 20 min sedan…från brukaren där jag sökt jobb som PA, det välbetalda ni vet! Bara en dag men hela 8 h sträck om jag förstått det rätt!

Har mailat henne o sagt att jag inte kan ringa ikväll men lämnat tider när jag är ledig i veckan för ett personligt möte. Om det inte passar så ringer jag henne imorgon. Hoppas, hoppas, hoppas att hon vill träffa mig…att vi gillar varandra…att jag får det!

Guben har sökt jobb som brandinspektör…hoppas, hoppas, hoppas…el det som orderplanerare… Nu får jag ta o rycka upp mig, positivt tänkande o dessutom lät jobbcoachen i stan mkt trevlig så jag tar henne. Nu ska "dom" allt få se! Cool

Pagan
0

Goa takter MaMa. Hejsan på er allihop haft en lååång dag på jobbet men måste bara in för att kolla hur Ni har detFlört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tride
0

Hejsan och heja mama! Här har vi en underbar sommarkväll. Jag har fernissat möbler på balkongen och gått en härlig promenad i skogen.

Tride.

[GunillaF]
0

Nu har jag sått allt ute i mitt nya trädgårdsland. Ville bara titta in här en liten stund innan jag fortsätter med nästa syssla.

Ska helspackla ett gästrums väggar och sedan måla det.

Det är väv på väggarna där nu och katteländet har sett till att vässa sina klor på väven i ca 4 år så den ser för jäklig ut nu. Måste åtgärdas.

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Tride
0

Katteländet kanske tyckte h*n bidrog till inredningen? På sitt eget kreativa sätt. Jag hade en gång en katt som *älskade* när jag köpt nya skor. Vilken tjusig design katteländet bidrog med då.Flört Se upp så du inte sårar raringens känslor!Skrattande

Här en bild från kvällspromenaden. Utan katt!

Tride.

Tuva-Lena
0

Underbaaar bild Tride! Nästan som en målning ju! jag har varit i stugan på eftermiddan och fortsatt med jordgubbarna. Blåste skitkallt men man håller ju värmen när man gräver om landet och flyttar plant.

Nu skall jag skapa en ny tråd där vi kan skildra sommaren 2010 i bild. Kom igen, ladda kamerorna! Den tråden kan vi ta fram i december när snöstormen ryter utanför fönstret. Tyst

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Tride
0

Och vilken härlig gren, Tuvan. Vilken härlig tid, just nu.Glad

Tride.

MaMaMade
0

45 sidor lärarhandledning färdiglästa och planering gjord för skolövningar och hemuppgifter. 1 gosetäcke färdigsytt. Nu bankar skallen så jag tror att den kommer att spricka snart!

Önskar er en trevlig dag imorgon. Kommer att vara borta precis hela dagen o kanske även kväll o halva natten. Min cirkelledar-kurs i Umeå är inställd o bossen vill att jag ska gå en som går i Nordmaling istället. Det känns inte kul att måsta köra 10 mil enkel väg…har inte råd till det heller. Får se om jag kan åka med ngn från Umeå…annars får det faktiskt vara.

Ha´t gott, hörs på torsdag om inte imorgonkväll! Kyss

Inlägget är låst för nya kommentarer