Dagens pratbubbla 3 juni
Gómorron !
Ute regnar det just nu, +9-10 grader bara…..
Väntar på att kaffet ska bli färdigt, sambon åkt till jobbet, doggarna sover och tuppen gal därute….
Å vad jag älskar livet på landet!
Önskar alla en helt underbar dag!

God morgon Shigne och ni andra som kommer sen.
Strålande sol +10.
Mitt älsta barnbarn tar studenten idag men vi ska tillbringa dagen på onkologen och kirurgen, känns hårt på många sätt men så ser verkligheten ut.
Önskar er alla en härlig dag
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Tack du fina, en stor varm kram tillbaka
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Gomorron på er. Håller med dig sighne att livet på landet är underbart. Strålande sol här oxå och väldigt varmt redan på morron.
Vi försöker vara ute så mycket det går. Skulle vilja bo där permanent, men tyvärr så finns varken el eller vatten. Är uppväxt på landet, så man vänjer sig nog inte riktigt att bo i stan, inte jag i alla fall.
Skickar varma tankar Clary

God morgon!
Här i småland är det oxå soligt och varmt! Åkte tidigare till jobbet idag för jag ska hämta på fritids i em, maken ska med äldsta tjejen på konsert i Sthlm så jag och de båda minsta tjejerna ska ha en myskväll tillsammans =)
Hoppas ni får en fin dag - Clary, jag tänker på er!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon!
Här är det underbart väder idag och även jag njuter av en stilla stund nu på morgonen. Solen lyser, fåglarna kvittrar och kaffet smakar så gott… vad mer kan man begära 
Härligt med myskväll Elpida 
Ta hand om dig Clary!
Önskar er en härlig dag!
Med ljus och kärlek... Tina
God morgon.
Du finns i mina tankar Clary!
Ha en så bra dag det bara går, idag, alla!
Morrn!
Samma väder här som hos shigne, *brrr*. Hoppas att det kommer lite värme som gynnar insekterna för nu blommar bärbuskarna o äppelträden håller på att slå ut.
Clary; så himla typiskt att det ska köra ihop sig på det där sättet men ert barnbarn inser säkert vad som är viktigtast. Tråkigt är det dock! Pyss o kram, tänker på er lite extra mkt idag! 
O jag ber om en hållen tumme för min NalleGuben vid 12:30 idag då han ska på arbetsintervju. Själv sitter jag o ber om att de ska gilla honom helskarpt (inte svårt att göra) samt att de erbjuder ett hyfsat schema. En lånebil ett par månader skulle också sitta fint, tills vi fått ihop ett par tusen att köpa en "skräpbil" för, så vi har varsin.
Önskar allahopa en fin dag! 

# Du får både tummar och tår mamsen =)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Go'morrn är ute!
Har regnat inatt så luften känns så där härligt len och mjuk, inte så varmt än men den blåa himlen och molntussarna skvallrar om att det blir en fin dag även här.
Mina varmaste tankar till dig och maken idag Clary! 
Själv åker jag in till stan igen, men blir bara en kortis idag, sommaren innebär friska och smärtfria människor i den här branschen, och det är ju det vi tjatar om här på forumet också: Mår själen bra så hänger kroppen på. Fast ingen regel utan undantag.
Mmm, livet på landet är ett priviligierat liv under sommaren - men vintrarna kan vara påfrestande, och balans ska det ju vara även på den punkten.
Tänker på dig idag Clary,
och visst sänder jag en tanke till "Guben" också! 
Ha en fin dag allihop! (Bilden är typisk för den här bygden just nu - Svalöw bedriver försöksodlingar här och sår för fullt just nu.)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
god förmiddag på er
Har fått erbjudande om att lämna mina saker till en förening som tar emot busslaster i Granbergsdal utanför Nora..en kund sa-Då är du accepterad i kulturkretsen*L*
Här är det strålande väder .Ska sitta i en ugnsvarm verkstad hela dagen men så är det ofta på sommaren.Jag är nog den enda som vill ha mulna dagar både pga värmen och pga att det blir mer folk i butiken
! Idag är det lite nya alster på G så det är kul!
kram kram ,clary!
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/