Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikett: healing
Läst 2515 ggr
[GunillaF]
0

Healing - vill du ha?

Ikväll, Tisdag, klockan 21.oo skickar jag i 15 minuter till er som skriver upp er här.Glad

Sitt eller ligg bekvämt och ta emot kärleksfulla energier till det du har ont/problem med.

MaMaMade
0

Jatack! Hoppas vara nedvarvad tills dess (o komma ihåg det framför allt)!

Kyss

Clary
0

Ja tack fina Gunilla, det vill jag gärna

Kramis

Medarbetare på Feng Shui och Indien

mayolica
0

ja tack.gärna

~ mayolica ~

[GunillaF]
0

Skrivit in er i min lista! Glad

Mysan59
0

Ja tack gärna och säger som MaMa, hoppas jag kommer ihåg det bara

[GunillaF]
0

Mysan du är uppskriven i min lista! Glad

Mysan59
0

Tack Gunilla! Glad

JILE
0

Åh vilken tur jag kom in nu en vända…sitter på facebook också ibland.Glad

Tack snälla Gunilla jag och Lodjuret(min dotter) vill också ha.

Kram Jile

Elpida
0

Oj, hinner du få med mig är jag glad - annars tar jag nästa gångGlad. Känner mig fullständigt urlakad och skulle behöva lite ny energi..

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaF]
0

Jill, Lodjuret och Elpida. Ni är med.

JILE
0

Tackar för healingen….lade mig en stund fast jag inte visste om jag hann med.

Kände inget speciellt, men blev störd flera ggr….men det gick säkert fram ändå.

kramiz

[GunillaF]
0

#11 Jag kom inte igång förrän några minuter över. Därför hann jag få med dig.

MaMaMade
0

Hoppas lite gick in…kom inte upp ur soffan förrän nu. Jäskus så ont i höften jag har!

Mysan59
0

Tack Gunilla!

[GunillaF]
0

#13 Oj…Det blir förhoppingsvis bättre om en stund.

#14 Varsågod.

Glad

Clary
0

Tack goa Gunilla en god natt fick jag Kyss

Medarbetare på Feng Shui och Indien

[GunillaF]
0

#16 Vad skönt Clary! Glad

MaMaMade
0

Mkt rörligare idag Gullenilla! Man tackar för det…en lååång em + kväll framför mig. Ha en fin dag idag! Kyss

[GunillaF]
0

#18 det var skönt att höra MaMaMade. Ha det bra idag!

JILE
0

Ja tack vilken tur jag hade.Glad

kram från mig och dotter

[GunillaF]
0

#20 Kramar tillbaka!Glad

mayolica
0

Tack för healingen,blev väldigt pigg igår kväll.

~ mayolica ~

[GunillaF]
0

#22 "Vassegoo"! Glad

En del blir pigga och andra somnar. Skrattande

MaMaMade
0

Med lite liniment o extra värme på vägen upp till samhället har jag fixat hela em med bara liiite ont. Nu börjar det dock skära ihop igen men…imorgon är jag ledig…*hurrey*! Skrattande

[GunillaF]
0

#24 Försök att slappna av i dina axlar också. Det är så lätt att man går och drar upp dem och då blir det ont i nacke, axlar och rygg så småningom.Flört

MaMaMade
0

To late! Flört

Det piper av bara rackarn´ i mina öron just nu…fast jag spänner mig av många olika anledningar förstås.

[GunillaF]
0

#26 Jaa, det är ju så att när vi har mycket omkring oss, mycket grubblerier, då drar vi upp axlarna omedvetet.

Dra upp dem medvetet ett par gånger/dag och slappna sedan av med dem. Då får du känna att du ofta har dem uppe i öronhöjd.

Pipet i öronen kan ev. också bero på anspänningar. Försök att sätta dig i lugn och ro några minuter. Dra långa djupa andetag och kom tillbaka i dig själv.

Kramen

MaMaMade
0

Jodå, känner mig själv o min kropp. Har räknat ut att ungefär 50% av min tinnitus kommer av spänningar, resten hör till hörselskada. Det är svårt i vanliga fall men nu är jag tillbaka i "hata-gå-till-jobbet"-känslan o det minns jag var en rätt så hopplös situation (från mina yngre dagar som arbetssökande).

[GunillaF]
0

#28 Det är ju bra att du är medveten om det! Glad Hoppas du känner dig båttre i morgon. Jag skickar till dig om ca en timme om jag får.

MaMaMade
0

Du är snäll du Gullenilla!

Såg ditt sista inlägg först nu. Hade gått isäng o höll precis på att glida in i sömnen när Minstan kom. Storasyster hade vaknat för andra ggn. Hon sitter som i dvala o storgråter emellanåt när det blivit lite för mkt för henne…naturligtvis just inatt bara för att jag behövde sova, är ledig imorgon med 1000 saker ogjorda här hemma o Guben har fått feber igen. Känner hur maran kommer krypande o undrar hur jag ska få allt att hålla ihop, tvånget att dra in pengar trots att jag kommit att avsky det jobb jag fått. Jaja, c´est la vie o tomorrow is another day!

Tack Gunilla! Kyss

[GunillaF]
0

#30 Gör bara det absolut nödvändigaste. Inget springer ifrån dig. Vi tror ofta att vi har så många måsten… Om vi tänker efter…Har vi det? Visst finns mycket kvar..och kan lämnas kvar tills i morgon eller övermorgon..Flört

nillan8852
0

Healing ja tack

Är intresserade av de undermedvetna också kan känna av människor

[GunillaF]
0

#32 Det var i förrgår jag skickade healing. Håll utkik nästa vecka om jag lägger ut en ny tråd.Glad