Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 1937 ggr
shigne
0

Dagens Pratbubbla 21/6

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Än hur vi vänder och vrider, så kommer det alltid en morgondag Glad

Den här dagen börjar lovande, lite blåst men en strålande sol som jag hoppas ska värma, efter helgens kalla regniga väder!

Önskar alla en härlig dag - är rädd om dej!

MaMaMade
0

Morrn!

En snabbis innan jag rusar ut genom dörren. Lektioner på fm…har ingen aning om vad, har inte kunnat koncentrera mig i helgen, trött mössa nu efter 3 nätter utan att sova. Får helt enkelt lov att inv i Valeriana igen om jag ska fixa jobben i sommar.

Fick extraknäcka hos brukare i em, hjälpa henne med hennes jobb + laga mat. Ute är det klarblå himmel men inte så varmt o det blåser rejält så snuvan håller nog i sig ett tag till.

Ha det gott, måste rusa! Kyss

Elpida
0

God morgon Shigne, MaMaMade och ni andra som kommer in!

Idag vaknade jag till solen och det verkar som att den ska få vara framme idag!

Helgen har varit bra, kalas i lördags och sedan åkte jag till en väninna i stan och drack vin, åt och pratade. Fick ta nattbussen och var hemma vid 03.20!!! Var lite trött igår eftersom minstan väckte mig vid 08.15. Det märks att man inte är lika ung längre =) ;-)

Mamsen, lycka till idag och hoppas det inte surrar till allt för mycket i tröttheten! =)

Önskar er den finaste av måndagar (dessutom är det kortvecka med midsommar!!!!)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaF]
0

God Måndagsmorgon på er.

Hos mig skiner solen så fint idag och blåsvädret har bedarrat.

Ha det så bra idag, vad ni än ska göra.

tilja65
0

Godmorgon på er!

Jag tittar in här efter nästan en veckas frånvaro. Jag har haft helt underbara kursdagar, då jag upplevt fantastiska saker. Fortfarande känner jag att jag inte riktigt landat…

Här är det fint väder och värmen strömmar mot mig…

Önskar er alla en riktigt härlig sommardag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

mayolica
0

God morgon!

Då är det en ny måndag igen och snart är det midsommar,tiden går lite för fort nu tycker jag.  Under helgen har det varit konstigt väder här,snabba växlingar mellan kraftiga regnskurar och sol. Gott om blåst och  svarta moln blandat med vita moln,en riktigt snygg blandning att titta på uppe i himlenFlört 

Solen är framme och det verkar skönt ute nu. Funderar lite smått på om man ska våga bada snart Obestämd har sett att andra badar utan att frysa ihjäl,men för mej kändes det lite på gränsen till för kallt Obestämd

Önskar alla en bra dag.

~ mayolica ~

Tuva-Lena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'morron på er allihop!

Soligt hos mig också, men blåser kalla vindar. Igår var jag i stugan hela dagen med blåst och regn, men jag eldade i vedspisen och hade fotogenvärmar'n på så inne var det mysigt. Hittade en död fågel när jag städade, en flugsnappare och blev så neslagen när jag tänker på hur den har kämpat för att komma ut.. Usch så trist, men vad kan amn göra? Antagligen har den tagit sg in genom skorstensröret som är av plåt.

Nu har jag i alla fall målat färdigt stugan, väggarna alltså, återstår dörrkarmar och dörrar.. Tyst

Ser inbjudande ut ute så nu tar jag min morgonprommis i solskenet.. Ha finaste sommardagen allihop! Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

abbis
0

Rusar in och säger hej  på min 15 minuters lunch..Håller på att förbereda vernissagen som är imorgon..Byggt ställningar till mina fåglar .Blev nästan 50 föremål…När allt är lugnt ska här fotas!

kram kram

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Pagan
0

Goddag goddag

Sommarsolståndet ska firas idag, en liten cermoni i det gröna kanske.

Tilja blir vääääldigt nyfiken på vad du andligen berikat din själ med, något du kan dela med dig av?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

MaMaMade
0

Natti på er!

Lång dag imorgon, 7 h i sträck hos min brukare. Liiite jobbigt att inte kunna ta rast, å andra sidan kommer jag hem tidigare. Brukar ta 10 minuter på sidan om o trycka i mig lite ätbart o en kopp te medan familjen äter lunch. OK sommartid men inte lika trevligt att sitta ute på vintern…

Trött, tröttare, tröttast så jag säger sussilull o vackra drömmar!  Kyss