Så underbart!
Får jag lägga in det här tro? Om inte så får moderator ta bort tråden.
För mig och några till är det här en riktig solskenshistoria. 
Det finns att läsa på min hemsida också men jag kopierar in det här:
_Ja ,jag vill tacka dej, så mycket det bara går.
Är så tacksam, å Bamses vägnar mest förståss. Vi fick det tråkiga beskedet att vi måste troligtvis avliva vår älskade hund Bamse som efter ett olycksfall skadat sitt knä. Han har sedan tidigare haft pålagringar i höfterna bak, men inte livshotande. Efter skadan i knäet i vintras kontaktade jag veterinären som gav smärtstillande o inflammationshämmande.
Detta har inte hjälpt och i Tisdags den 15/6-10 åkte vi för att göra en bedömning och röntgen av detta. Vi fick då det beskedet att eftersom pålagringarna blivit så mycket sämre, samt skadan iknäet, måste opereras, rekomenderade veterinären att ta bort vår älskade vän.
Han är för stor(60kg)nu. Tidigare 75kg. Det är för riskabelt att operera! Vi tog med oss Bamse hem och var förkrossade. Jag ville inte acceptera detta.
Jag blev då rekomenderad att kontakta Gunilla som jag aldrig tidigare träffat eller hört talas om. Jag ringde då henne och hon förstod genast min förtvivlan och önskan om hjälp. Trots att hon var på resande fot gav hon sig tid att hjälpa oss.
Jag fick en tid ,och satte mig med Bamse. Det som sedan hände är svårt att sätta ord på. Bamse morrade och grät om vart annat och jag kände hur allt inom honom spände och rörde sig och han slickade mig intensivt.
Efter ca 20 min reser sig Bamse och det smäller högt i knäet, han går en bit, stannar och tittar på mej och slickar mig intensivt på armen igen. Jag ringer till Gunilla och berättar vad som hänt och vi var båda väldigt tagna över att det gått så bra. Vi bestämmer att vi ska träffas nästa dag och ta det en gång till.
Då Gunilla kommer haltar inte Bamse längre, han har inte gnällt något och jag har inte behövt ge honom någon värk medicin. Bamse får ytterligare en healingbehandling av Gunilla. Det var igår. Idag, Måndag, har vi varit tillbaka till samme veterinär,och tro det eller ej, men Bamse behöver inte opereras längre och han går och travar obehindrat, till och med åkt bil till Sollefteå utan ett gnäll.
Ingen avlivning längre och en jätte glad hund och en evigt tacksam Matte med fam.
Gunilla har fått fler vänner för livet/Stor Kram och tack från Bamse Helen med Fam._
Det tycker iaf jag att du får! En sådan underbara historia! Önskar att jag vetat om detta tidigare…men nu vet jag iaf! 
Jaa, nu vet du! 

Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen
Men Gunilla, vilken underbar berättelse! Tårarna börjde nästan trilla på mig. Är såå glad både för Bamses, mattes och din skull!
Stora kramen du godhjärtade vän!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Tride och Tuvan….. Tack!
Det är ju helt fantastiskt egentligen.
Får jag lägga in den här solskenshistorien på min hemsida..? kan länka till din också..? 
#6 Självklart får du det!
Verkligen en solskenshistoria..Vad ska man säga om läkar/vetrinärvetenskapen
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
#8 Jaa, det kan man undra?
#7 Tack, då ska jag göra det.
Härligt!
#10 Vilken av dina hemsidor lägger du in det på?
Alla, om jag får, men i första hand min ortagardens.se, sedan väldigt gärna på botebygden.com också, för på den har jag börjat berätta om mitt andliga intresse. 
#12 Ok, gör det! 
Å vilken fin berättelse….tårarna rinner just nu! Så glad för doggens skull!
När jag läste tänkte jag; "vá, är det möjligt???" Tänk att vi, jag, är så inrotad i västerländsk vet.vård - att jag inte tänkt i dessa banor!
Gunilla - min hund är dålig….ev. cancer, fick besked igår! Kanske jag ska kontakta dej via mail?
Åh,vad härligt att vovven blev bättre
där ser man,healing har en otrolig kraft
hoppas fler inser det
Tycker mig ha hört att i England får man använda
sig av healing i sjukvården
#14 Shigne, på min hemsida finns ett kontaktformulär och adressen till min mail.
#15 England ligger före Sverige i många saker tror jag. Men att de använder sig av healing i sjukvården hade jag inte hört. Men det är ju bra om de gör det.

Oj, wow, blir helt betagen. Du är ju en alldeles fantastisk, otrolig healer!!!! Kan inte ens tänka mig hur glad Bamses matte är, för att inte tala om Bamse själv!!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#17 De är hur glada som helst båda två.
Det var så lustigt för när jag träffade Bamse i Söndags så blev han lika glad som om vi skulle ha kännt varandra hur länge som helst. Hans matte sa det också. Han kanske kände igen mig från distanshealingen dagen före?!