Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 3324 ggr
shigne
0

Dagens bubblare 22/6

Go´morron!

Dagen börjar bra - solsken och stilla ute, dock rel. kallt, bara +6 grader!

Var till vet. igår med äldsta doggen, han var sååå dålig i söndags. Knölar på hela kroppen, ev cancer sa vet…

Hur mycket är det tänkt att jag ska orka? Å ändå så har jag ett gott liv och jag vet att det finns människor på vår jord som skulle tycka detta var en "spottstyver"!

Jag tar en sak i taget, försöker ta till vara de goda ting som kommer till mej…

Ska ner till vet . idag igen - för provtagning på knölarna, sen blir det ung en veckas väntan!

Är rädd om er och se till att fånga dagen!

Tiia
0

Oj,tänker på dig och vovven.det är så smärtsamt

när ens älskling blir sjuk.

Jag sitter på jobbet nu och önskar mig ut i

naturen,solen lyser,det kommer att bli en fin dag

tilja65
0

Godmorgon på er!

Shigne du har det så jobbigt nu, jag skickar lite ljus till dig i allt det mörka och hoppas på att det snart vänder för dig! Ta hand om dig.

Här är det mulet idag, men fåglarna kvittrar lika glatt för det Glad Jag sitter och tittar ut över trädgården och fylls av förundran över hur vackert allt är så här års. Så mycket njutbart för själen…

Snart är det midsommar och då blir det till att förflytta sig tvärs över landet igen till västra sidan. Ska bli underbart att få träffa de små barnbarnen igen Skrattande

Önskar er alla an fin dag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

pearlnharmony
0

God morgon!

Har inte varit inne på ett tag då datorn har strulat så fort jag loggat in. Kommer in på andras startsidor…hm. Men nu idag verkar det funka Glad

Jag skall ner och meditera snart, en tanke kommer att gå till Shigne och vovven.

Har skrivit i bloggen igen. Kommer att ha kostnadsfri distansreiki tisdagar framöver, gå gärna in och läs ni som är intresserade.

Önskar er alla en fin dag//Kram Anki

www.pearlnharmony.se

MaMaMade
0

Åh shigne…ska börja med att städa nu på morgonen på jobbet, ska tänka på dig o gammelman då för då har jag tankarna fria! Gråter Kyss

Elpida
0

Åh Shigne, vad jobbigt. Ibland undrar man hur mkt man ska lastas med på en gång… Jag hoppas att Gunilla kan hjälpa dig! *kram*

Det utlovade fina vädret låter vänta på sig, det är visserligen inte mulet, men molnigt och ganska kallt i skuggan.

Idag har vi lite sommarfirande och bjuds på smörgåstårta på jobbet, gött!!!

Ha det bäst!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaF]
0

God förmiddag!

Sol och moln om vartannat idag.

Nu på morgonen har jag varit och skurit bort tre "märken" på min kropp. De ska nu skickas iväg för provtagning.

Sitter just nu och gruvar inför att bedövningen ska släppa.Tyst

Ha en bra dag alla!

Toyan
0

God förmiddag!

#0 Så jobbigt Shigne, sänder styrka, ljus och kram till dig och vovven.Kyss

#6 Oj Gunilla, fick du något smärtlindrande att ta sen?

Sänder goda tankar ljus och styrka till dig medKyss Bamsekram!

Sänder healing så gott jag förmår i kväll när jag kan sätta mig i ro, nu ska jag snart iväg till jobbet.

Önskar er alla en så bra dag ni bara kan ha/ Toyan

[GunillaF]
0

#7 Jag kan inte ta smärtlindrande p.ga. min astma. Är överkänslig.

Jag tar tacksamt emot healingen! Tack söta du!Kyss

abbis
0

En stor kram till alla som har det jobbigt från mig!

Jag har dragit igång min utställning idag.Har inte annonserat utan bara fått in en gratisblänkare under händer i Nora.Får se om dom kommer ner från tidningen och gör en artikel. Bibblan har vernissage ikväll på en halvkänd konstnär som fuskar med allt även keramik.Hoppas kunna åka snålskjuts på deras annonsering. Kultursekreteraren har gått förbi min utställning 6 ggr på f.m tittandes ner i asfalten! Tar lite bilder så ni ska få se sen*L* Jag tycker att det blev en häftig utställning*L*

är jättenöjd!

Ha en underbar tisdag!

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

[GunillaF]
0

#9 Lycka till Abbis!Glad

Tride
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan detta vara en healing-vovve som kommer med helaling till din vovve, shigne? den kom och hoppade i framför näsan på mig när jag satt med kameran på klippan för att fota näckrosor och andmamma med ungar. Kyss

Jag hade gått en stund i skogen och gjort en liten healingcermoni för några speciella personer, inklusive mig själv och min tand. Och så kommer den här vovven. Jag vet inte om det är pojke eller flicka eller vad den heter. Men den ser så nöjd o stolt ut med sin pinne.Skrattande

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

[GunillaF]
0

#0 Shigne!

Jag såg inte det här med hunden förän nu. Jag skickar de kärleksfullaste tankar till honom! <3

[GunillaF]
0

#3 När jag går in på din hemsida och ska klicka på underflikarna på "mina tjänster" så funkar det inte. De "hoppar bort" Det går alltså inte att klicka på dem.

pearlnharmony
0

#13 Vad konstigt1? Har testat båda mina datorer (stationär och bärbar) och på båda funkar det att "klicka" vidare… Min sambo får undersöka det då han kommer hem… Tack för att du uppmärksamma detta. Kan du komma in direkt via denna länk?

http://www.pearlnharmony.se/reiki.php

Under tiden så kan jag stolt berätta att jag är veckans medlem på

http://www.driftig.nu/

Glad

Anki www.pearlnharmony.se

pearlnharmony
0

#13 En fråga, vilken webläsare använder du dig av? (sambon undrar…).

[GunillaF]
0

#14 Jag har explorer.

När jag har markören på "mina tjänster" så kommer undersidorna upp under Pearl n harmoni och sätter jag markören på "Hantverk" så kommer undersidorna under Blogg

pearlnharmony
0

#16 Har annonserat ut problemet med mina på facebook-vänner under kvällen och ingen av dem har ngt problem. Min sambo skall kolla upp detta vad det kan bero på…vill ju att alla skall kunna gå in utan problem.

Tusen tack för att du uppmärksammade detta och sa till Glad

[GunillaF]
0

#17 Oj…hade glömt det här tills nu. Jag gick in på din sida nu härhemma och då funkar det Glad

Jag var på mitt arbete och den datorn när det blev så där konstigt…

Det är kanske någon inställning på den då..?! Jag är dålig på sånt där teknisktTyst

Ska titta ordentligt på din hemsida nu!Flört

[Jeremina]
0

Go kväll allesammans och jag hoppas vovven blir bra Sighne!

pearlnharmony
0

#18 PUST Glad

Va skönt att höra! Min sambo sa "undra vad hon har för upplösning på skärmen" att det kanske var det som var problemet… Jag är helt nollställd då det gäller tekniska saker så detta var dagens bästa meddelandeGlad

Ha en fin dag! //Kram