Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 2712 ggr
[GunillaF]
0

Dagens bubblare 23 Juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Solen har återvänt till Norrland! Glad Och det känns bättre med nedräkningen till semestern när det är finväder.

Ta vara på dagen!Kyss

pearlnharmony
0

#0 Fiiiiin bild, så somrigt Glad

Ska till Skara idag, slöjddetaljer. Fått beställning på ringar och har slut på sötvattenpärlor så det är med glädje jag sätter mig i en varm bil en varm sommardag.

Får vänner på besök ikväll, vuxna och barn. Grilla och umgås. Dagen till ära så skall jag inhandla en lite pool så barnen kan plaska i.

Önskar alla en fin dag//Anki

www.pearlnharmony.se

nillanb
0

Godmorgon på er Glad

Här är det en gråmulen morgon. Jag och lilltjejen ska åka hem till äldsta dottern och se efter småtjejerna medan hon jobbar, i går var de här hela dagen Skrattande.

jag önskar er alla en härlig dag!

tilja65
0

Godmorgon!

Vilken fin bild Gunilla!

Låter som en riktigt fin dag Anki Skrattande

Vad duktig din dotter är som kan ta hand om sina syskonbarn Nillan Skrattande

Här är det en toppendag, med värmande sol och klarblå himmel.

Önskar er alla en härlig dag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

Tride
0

Vackert, Gunilla! GladVi har fint väder här, men så bor vi också nära österhavet, där vädret brukar vara bättre. I dag vaknade jag med ett svullet ansikte. Problem med  tanden. Som tur är har jag en tid hos tandläkaren i morgon, så jag hoppas på snar hjälp.

Önskar alla en fin dagKyss

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

Toyan
0

God förmiddag på er!

#0 Så vackert Gunilla, här har vi en strålande vacker dag och jag är ledigGlad

Ha det så gott allesammans!

MaMaMade
0

Hej hej!

Tillbaka från jobbet, skolan idag, halvdag. Iklädd linne o shorts ska jag snart ta en sväng med Guben för att se om det finns lite murklor till middagen. Jag vet, jag vet…men det blir kanske 2-3 st/vartannat…vart tredje…år! Sedan måste jag skriva upp en lista till Guben som ska midsommarhandla lite, en matjestårta ska vi iaf unna oss + en pavlova till efterrätt. Måste skriva mina tidrapporter också, så jag får lön i juli!

Trött så in i rackarn´s men köpte mig en förpackning valeriana forte innan jag åkte hem idag. Imorgon har jag full dag hos brukaren ingen. Blir det soligt o varmt blir det tungt då h*n är frusen av sig o inte ställer upp i onödan, ska dessutom städa övervåningen…där all värme samlas, imorgon. Baka en rulltårta till midsommaraftonen + det vanligt förekommande.

Hoppas du får sova inatt Tride…att tänder ska behöva vara så besvärliga! Kram!

mayolica
0

Hej!

Idag är solen framme fast det verkar lite disigt.

#0 Härlig sommarbild

Önskar alla en fin dag.

~ mayolica ~

Elpida
0

God afton!

Äntligen hemma efter mötesdag. När jag åkte hemifrån var det redan blå himmel och jag klädde mig därefter. När jag kom till Anderstorp var det mulet och inte alls lika skönt. Fick låna ett par strumpor för att inte frysa ihjälTyst.

Nu ska jag sätta mig på altanen och avnjuta en ale - för jag är alldeles själv hemma ett par timmarSkrattande.

Trevlig kväll!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Tuva-Lena
0

Ale..? Vad är en ale Elpida? Glad Okunniga jag som inte håller reda på nånting! SkämsSkrattande

Vi har också haft fint väder idag men det är kallt i luften, ingen sommarvärme direkt. Jag tog och oljade altanen idag, tyckte det passade bra i det här halvvarma vädret. Och så fin den blev! Känns i nacken ikväll bara.. men det går bort med en natts vila.

Ha en fin kväll allihop! Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

MaMaMade
0

Ljust öl, Tuvan! Läskande…själv ser jag helst en fruktig med smak som drar mot apelsin/ananas…*mkt gott* till asiatisk mat. Glad

Tride
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack för deltagande mama, och lycko-kramar till dig. Ser ju ut som att det går åt rätt håll. Var rädd om energin bara! så du har haft ork att ta itu med altanen, tuvan. Grattis till knoget o till resultatet!

Jag har varit o hälsat på i vår vackra skog. Här kommer ett vykort.

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

Tuva-Lena
0

Åhh så fint Tride! Hoppas att det går bra hos tandisen imorgon! Kyss

Altanen blev som ny kära du.. Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Inlägget är låst för nya kommentarer