Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikett: övrigt
Läst 2097 ggr
Mysan59
0

Har tyvärr inte tålamod

Att leta efter inlägg hur länge som helst Flört

Men hur som helst gäller det trådarna om insamlingen till "behövande".

Jag köpte ett armband som någon hade gjort, nu har jag bara riktiga namnet men kommer inte ihåg vilket nick det var.

Ville i alla fall bara tala om hur fint det var! Och jag ville göra det här (officiellt) ifall nån annan har funderat på att köpa armband från samma ställe. Flört

För det ÄR väl här på AB som vi har insamlingen?

Jösses jag är ju så förvirrad och inte bara just nu, utan detta är jag i ett nötskal. Sorry

[GunillaF]
0

Det kanske var av shigne du köpte det. Jag har beställt av henne.

Det är på den här saiten som auktionerna finns.

MaMaMade
0

Det var shigne: Norrsken Design…

Mysan59
0

Ahhh det var det ja! Alldeles riktigt… Glad

Och så var det på den här sajten ja… misstänkte väl det Tungan ute

MaMaMade
0

Du är inte ensam om att ha det virrigt…är helt slut i kolan efter en arbetsdag…jag är inte *van*! Men sålänge det inte blir allvarligare incidenter än att jag häller ihop fel sallad så… Oskyldig

Mysan59
0

Snart ska jag kanske få börja med concerta, så får vi se om det blir bättre, hoppas det iaf (mot adhd)

MaMaMade
0

Håller alla tummar o tår!

gummimamma
0

Concerta fungerar jättebra för min dotter! Hoppas du får lika mycket hjälp av den som hon. Utan den är hon helt virrig och rastlös och klarar inte av t ex skolan, men med den fungerar det bra. Frammåt kvällen kan hon bli virrig och rastlös igen, men då gör det inte så mycket.

Mysan59
0

#7 Ja jag hoppas också att den ska hjälpa mig! Synd bara att jag inte är ung nu och går i skolan, kanske jag hade klarat av det, men skolan gick inget vidare alls, kunde inte sitta stilla och lyssna Flört

Som biverkning kan man tappa aptiten lite och den biverkningen hoppas jag att jag får. Haha

Pagan
0

Du e la för go myzanSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Mysan59
0

E jag? Förvånad Hahaha… du med Pagan! SkrattandeKyss