Auktion nr1: Healing
GunillaF erbjuder healing till högstbjudande: Titta här:
En healing för en person.
Med samtal eller mail, innan och ev. efter + healingen kommer det att ta ca. en timme. ( www.spiritcorp.se )
Den som vinner budgivningen tar jag kontakt med och vi bestämmer när healingen ska gå av stapel.
Utropspris: 100:-
Lägsta pris:150:-
GunillaF www.spiritcorp.se
? Jag ensam har ansvar hur jag väljer att se på saker.
Si vis amari, ama.
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Jag lägger mig på 150:- direkt… =)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Härligt Elpida! 
Den här auktionen sätter jag på stopptiden:
10.06.20. Klockan 22.oo
Jag säger väl 200 då!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Cristine leder budgivningen på 200:- !!
Kom igen nu… vem bjuder 50:- till?!
Allt går oavkortat till en medlem på sajten!
Jag bjuder 250:-!
#5 Grattis gummimamma! Du vann med ditt bud på 250:-
Tuva-Lena! Hur gör vi med betalningen? Ska den till mig och jag vidarebefodrar eller ska det sättas in på något kontonummer du vet av?
Som sagt, vi sätter in pengarna direkt på "mottagarkontot". 
#5 Hör av dig till mig gummimamma så får du konto nr. Tusen tack o kram!
Jag vill att när "mottagaren" fått in pengarna på sitt konto, så hör du av dig till mig så att jag kan kontakta gummimamma för överenskommelse av healingtid.
Tack alla som varit med i budgivningen!
Nu har jag pm:at gummimamma konto numret. 
Och jag har betalat!
#10 Grattis till healingen, hon är så bra!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#10 Gummimamma, då kan vi bestämma kväll och tid via Pm 

Jag glömde bort den här auktionen under helgen =(. Jag kan bara gratulera dig gummimamman, jag hade så gärna vunnit den här auktionen. Jag kanske kontaktar dig ändå Gunilla =)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#13 Gör det på min hemsida. Du är så välkommen så! 
I kväll har gummimamma fått sin healing.
Vem vet… hon kanske berättar om den 
Jag väntar med spänning på vad hon har att berätta.. 
Du borde liera dig med oss på Alternativhälsan Gunilla. Pm:ar dig! 
#16 Väntar med spänning på ditt Pm! 
Prick 22.00 kände jag som om jag fylldes av sockerdricka! Sammtidigt kom en tung, avslappnad kännsla över mig. Efter en stund gick det som vågor, eller pulserande kännsla över hela min kropp. Det gjorde ont på olika ställen i kroppen (där jag har mina problem, även en del som jag inte nämnt när jag rabblade upp mina krämpor). Inte alla ställen sammtidigt, utan ett i taget. Men det värkte bara en liten stund innan värken avtog och dök upp sedan någon annanstans. En del ställen värkte flera gånger, som t ex min fot, som jag haft mycket bekymmer med. Men värken var inte obehaglig. Sedan gled jag in i en dvala en stund, innan jag "vaknade" med ett ryck. Låg kvar en stund och njöt av den totala avslappningen i min kropp, innan jag gick upp för att göra mig färdig för natten.
Idag vaknade jag en stund innan klockan ringde. Utvilad och pigg! Hade inte en tanke på healingen när jag kom till jobbet. Förberedde mig på den besvärliga trappan, där jag varje morgon får kämpa mig upp, men i morse gick det SÅ lätt! Värken jag brukar känna var nästan helt borta. Ja, hela dagen har jag kännt en sådan positiv energi i mig!
GunillaF hade skrivit till mig efter healingen och berättade att hon under healingen hade känt av visst "obehag" i underlivet, och undrade om jag hade besvär. Ja, det var rätt! Jag har haft problem med urinvägarna några dagar, men det hade jag inte en tanke på att nämna när jag rabblade upp mina besvär. Men idag har det känts mycket bättre! Hoppas det försvinner helt. Tack Gunilla för hjälpen!!! Det här vill jag göra fler gånger!
#18 Åh, gummimamman vad glad jag blir för din skull. 
Nu kommer det förhoppningsvis att bli ännu bättre eftersom och du… vi kan göra om det när du vill.
Kom ihåg att dricka vatten. Jag brukar göra iordning en tillbringare vatten med skivade citronskivor och gurkskivor i. Om jag har citronmeliss så tar jag i lite av den också. Såå gott. Och ett bra alternativ till annat "sliskigt" dricka man sätter i sig.

G.Mam hoppas att den sköna känslan håller i sig och att du är ordentligt på bättringsvägen. Det är ju bara så härligt. Inte minst för dig Gunilla att få sådana bevis på vad du kan. Jag är uppe sent i dag för jag har semester imon. Blir så lycklig på denna sajt. kram på Er. Gunilla jag blir så imponerad av dig. Du tycks ju gå från klarhet till klarhet. Du e bara så bäst
o kram
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Gu… va gulligt sagt!
Jag är så glad att jag kan få göra det här!
Det låter underbart Gmams! 
Jag är jätteimpad av Gullenilla…tänk den som hade dina "superkrafter"!
Min brukare skulle behöva lite sådant…
Det är inte mina "superkrafter". Det är healingguiderna som arbetar genom mig.
Fantastiskt säger jag också! Man blir helt förstummad av dina gåvor Gunilla! Och tänk att kunna hjälpa människor på det här "enkla" sättet! En gudagåva har du fått! Jo jag vet, alla har vi förmågan, men det var det där med att verkligen kunna lita på det.. och sedan krävs det nog lite till också. 
Underbart Gummimamsen! 
Gunilla, jag har ju glömt bort att pm.a men nu i helgen kan jag sätta mig i lugn o ro och äntligen göra det.
Ha en fin helg allihop! Helgkramar till er!
#23 Självklart…men jag tror nog att man bör vara rätt person också…el rättare sagt; på rätt ställe i sitt liv…för att kunna fixa det. Tror inte att jag skulle klara av att kunna fokusera…men en dag kanske!
#24 Mod eller dumdristighet…
eller något mittemellan är det nog som behövs. Näärå…skoja bara.
Jag tänkte så här i från början: Jag är "elev" och som elev har man rätt att ha fel, göra fel. Det är så man lär sig. Jag har aldrig varit rädd för att göra bort mig och jag tror att det går både fortare och lättare att lära då.
Pm:a du när det lugnat ner sig. Jag finns kvar och väntar…
#25 Jag har alltid varit intresserad av mediala "spörsmål" men aldrig ens tänkt tanken att JAG skulle kunna ha några "gåvor" inom området. När min näst äldste son, för tre år sedan, genom en arbetsplatsolycka gick över till andra sidan, var det som om något hände med mig. Kanske inte så konstigt.
Ett halvår efter den tragiska händelsen kände jag mycket starkt att jag ville lära mer, få någon slags klarhet, ville göra allt för att få kontakt med honom….och andra.
I samma veva läste jag en annons som Elisabeth (sajtvärd på Ön) hade i tidningen, om att Anders och Lisbeth Åkesson skulle ha en medial utvecklingskurs i Backe, där hon bor. Bra tänkte jag och anmälde mig för det passade eftersom jag bara har 3 mil dit.
Så var det och sedan har det fortsatt med en rasande fart. Många kurser har det blivit inom det mediala men ingen inom healing. Bara lite prat i största allmänhet på kurserna i medialitet.
En medlem på den här sajten lärde jag känna i fjol sommar och vi talade om healing en hel del och jag fick berättat för mig om detta. Jag tyckte det lät spännande och försökte. Sedan har jag fortsatt.
Oj vad det här blev långt då.
Tack för att ni orkade läsa
Näärå, bara intressant att höra andras berättelser…det mediala lämnar jag därhän men jag skulle gärna lära mig sådant som kan underlätta livet för andra, människor som djur.
#27 Men på sätt och vis tycker jag att healing ingår i den mediala biten 
Visst är det tillfredställande att kunna hjälpa andra! Du kan väl öva här inne på oss?!
Visst hör det mediala ihop med healing! Det är ju samma energier vi tar kontakt med - så anser jag i alla fall. Jag tror inte att man kan bli en bra healer om man inte har ett gott samarbete med andra sidan också. Sedan kan vår tro variera förstås, men andra sidan finns ju även inom kristendomen - fast den gärna vill framställa sig som mer "riktig" än andra trosinriktningar.. 
#29 Jag håller med dig till 100%
Mhm, vi kom in på religion på fikarasten sista dagen då mitt "gäng" frågade om jag gick i kyrkan. Det var lite svårt att förklara att även jag tror på en högre makt…på sätt o vis…men föredrar att inte sätta en rubrik på min tro som t ex "kristendom", "islam", "judendom" osv för när man gör det *ska* man tro o göra på ett visst sätt o många gånger börjar folk att bråka med varandra om det. Tror att de förstod någorlunda iaf.
OK för att det mediala o healing hänger ihop men för den skull behöver man väl inte börja ha andekontak osv. Kanske man har fallenhet för lite olika inriktningar även inom den genren…men vad vet jag. Känner bara att jag vill ta det lite lugnt o ta en sak i taget till att börja med, har fullt upp med mitt eget liv för tillfället…men åren går o jag är en vetgirig person även om orken inte alltid medger det.
#31 Du kan träna och utföra healing utan att för den skull veta vilka dina (healing) guider är. De har kontakt med dig! 
En undran som jag fick, sedan jag fick möjlighet att prova på detta med healing, är hur är det för dig Gunilla, när du håller på med healingen? Vad gör du och hur känns det? Jag är nyfiken!
Åh vad roligt att läsa detta lyckande resultat igen Gunilla..grattis. 
Grattis till att du vann gummimamman och att du blev så pigg efter.
kram Jile
Börjar bli sugen på en healingvända jag med. Hör nog av mig.
Härom kvällen när jag hade lagt mig så bad jag om healing av "den store anden" som jag föredrar att kalla den. Hade så ont i nacken och det har plågat mig i över ett år. Jag hade väl inte några större förväntningar eftersom jag inte är någon seriöst troende person - åtminstone inte som jag betraktar mig själv. Men hör o häpna, på morgonen, ja redan innan jag somnade så tyckte jag att det hade lättat. Och på morgonen fick jag verkligen beviset för det. Jag blev väldigt tagen måste jag säga. Jag affirmerade ett ljus som la sig över mig..
Känns fortfarande väldigt bra … 
Nu ska jag snart iväg till Vindeln. Ska hämta upp "extradottern" o följa henne till dagens gudstjänst. Gillar kyrkor men inte gudstjänster men jag gör henne en tjänst samtidigt som det är ett bra ställe att kontemplera på. Lugnt o stilla, inga töser som tjoar…ska bli skönt!
Vad vet ni om Sofiasamfundet? Ser att de har en kurs; Prästinnans väg - ledarskapsutbildning till hösten. Låter intressant men jag är inte övertygad om att jag är på riktigt rätt plats i livet än. Dessutom kostar det en *hiskeligt massa* pengar.

#35 Tuvan jag gör något liknande. När jag har ont så lägger jag mig i sängen. Mörkt och tyst. Djupandas och säger högt "jag är ett med (djupandas) urkällan av mitt jag (djupandas) och jag mår såååå bra" Första gången det fungerade blev jag så paff. Då hade jag haft ryggskott i 14 dagar. När jag försiktigt klev ur sängen, eftersom jag blivit van att det gjorde ruskigt ont - och smärtan var borta, blev jag nästan chockad. Vände och vred på mig för att känna efter och smärtan var borta! Andra gången då hade jag mitt första migränanfall någonsin (trodde jag upplevt det innan men det hade jag då inte!) Hade ruskiga smärtimpulser i huvudet, magen vände sig ut och in och jag grät av att det kändes så jäkligt, spydde och det blixtrade och var rent urdjävligt. Då lade jag mig i sängen och sade samma sak. Lyckades slappna av och smärtan var borta på ca 10 minuter. Det dröjde innan jag sade detta till någon överhuvudtaget. När en vän till mig fick migrän på jobbet så satt jag med henne och föreslog att hon skulle "leka john" jag höll henne på magen för att kontrollera att hennes andning blev djup och det fungerade då oxå. Helt fantastiskt. Hon har inte lyckats göra det själv än, men jag hjälper henne ibland när det sker på jobbet.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Precis, mörkt o tyst ska det vara så att man får den "rätta kontakten". Jag föreställer mig också att jag är "ett med alltet", alltså att jag ingår i hela livsväven - och om nånting inte funkar riktigt bra så brukar energierna samlas där - därför tror jag stenhårt på att det uppfattas och att jag därför kan dra till mig de läkande energierna.
Väldigt ödmjukt ber jag om healing dessutom.
Det är fantastiskt Pagan att du kan hjäpa din kollega på det sättet! Visst är det chockartat att smärtan försvinner så snabbt? Man tror nästan inte att det är sant - och att det kan ge resultat så snabbt! Jag vet att healingen fungerar, även reikin har jag testat ett antal gåger på mig själv och den sviker aldrig heller. Den store anden, himlakonungen kan jag också kalla den, är en lojal och väldigt empatisk andeenergi, eller hur?