Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 1797 ggr
Aelsklinn
0

Alternativ butik?

Hej alla!

Jag är lite nyfiken på om det finns något särskilt som hör hemmet till som ni saknar i de vanliga butikerna?

Jag skulle tycka det vore fantastiskt med en butik som sålde riktiga, äkta bra-att-ha-saker. Jag skulle uppskatta en avdelning med mycket bra ekologiska tyger och garner. Torkade örter och vegetabiliska oljor. Gedigna och eko pappersvaror. Fröer för olika trädgårds- och nyttoväxter m.m.

Vad skulle finnas i er drömbutik?

mvh/ Linn

Tuva-Lena
0

Vílken superbra idé Aelsklinn! Tungan ute Det första som slår mig, om det funnes, är att kunna köpa kött från gårdar med human djurhållning, och självklart från egna gårdsslakterier. Jag mår illa vid tanken på hur man behndlar djuren vid de stora slakterierna. Även ekologiska grönsaker, mjölk, mjöl o s v.. Men du kanske är mer inriktad på bra-att-ha-varor i stort..?

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Aelsklinn
0

Nja, jag samlar mest lite idéer. har inga direkt konkreta planer. Själv gillar jag att tänka på sånt här. I mitt huvud har det nog mest varit bra.att-ha-saker jag tänkt mig. Kanske mest för att det finns ganska bra utbud av ekologisk mat, även kött, där jag bor.