Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 1872 ggr
shigne
0

Dagens Pratbubbla 12/8

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänk vad tiden går! Redan snart mitten av augusti..

Solen kikar fram lite blygt, morgondiset ligger som ett täcker över marken.

Igår följde jag med grannarna upp till fjälls för att plocka kantareller - var borta heeela långa härliga dagen! Det var dock för tidigt för svamparna, de var inte så stora. Men det blev några liter iallafal, som jag ska rensa o frysa in nu på morgonen.

Hallväggarna har fått lite färg på sej, men ser att jag fuskat lite - så mera spackel, mera slipning. Men det gör inget, för just nu njuter jag av ALLT!

Önskar er en härlig dag

kram

Elpida
0

God morgon lilla Shigne och ni andra oxå förstås!

Vad skönt Shigne att du tog paus från jobbet hemmavid lite och kom ut i skogen!

Här verkar det spricka upp efter nattens regn, jag hoppas det för jag tog remsandaler idag…. man måste ju chansa lite här i livet ;-) Tycker det kunde bli lite torrare snart för det gör förbankat ont i leder och muskler med den här vätan och fuktigheten =(.

Ikväll bara SKA jag ut i skogen, med regnjacka och stövlar om det krävs för jag ska ha mer blåbär i frysen. Några gick åt till muffins igår som jag ska bjuda på här på jobbet idag! =)

Må nu så riktigt gott!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

mayolica
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på er allihopa. Ja det är fasligt vad sommaren far iväg snabbtRynkar på näsanJag hade gärna haft dubbel uppsättning av juni, juli och augustiTungan ute Man får hoppas på en lång fin höst,och helt över är inte sommaren här. Än finns det tid kvar för salta bad.Förra året badade jag ända in i början av oktober,i vattnet var det skönt fast det var förståss inte så skönt när man skulle gå upp.

Önskar alla en fin dag.

~ mayolica ~

MaMaMade
0

Dagens!

Åter från Hälsocentralen, var rädd att jag skulle komma ut som ett torrt skinn efter alla proverna men de verkar kunna samköra många rör. USKA:n var en gammal bekant, en några år äldre kvinna som växte upp i grannhuset. Kul att få en pratstund! Provsvaren kan jag nog få redan efter helgen/till veckan o hon berömde läkaren jag var till i tisdags. Han har fast tjänst där, fick jag veta, så nu hoppas jag att han stannar kvar.

Nu ska jag stoppa i mig lite korv o bea…sedan blir det en hea´sväng med Guben o Tassen. Hoppas hitta några fina karl-johan iaf.

Shigne; nästa helg åker ju jag o Guben upp till Tärna. Ska jag satsa på björksluttningarna för kantareller? Spelar väderstrecken ngn roll månntro? Ser fram emot det så jag inte kan tänka på ngt annat! Skrattande

Ha en fin dag allahopa! Kyss

Toyan
0

God kväll!

Tittar in och önskar er en bra fortsättning på kvällenGlad

Pagan
0

Gokväll ligan

Vad skönt att proverna är tagna MaMa, ett hopp i rätt riktining.

Här är det lugnt och skönt. Tror jag ska krypa upp i soffan och zappa lite.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tuva-Lena
0

Go'kväller allihop! Jag får önska er alla en fortsatt fin kväll också, så skriver jag mer imorgon. Har varit hektiska dagar nu i veckan men jag är jättenöjd med kursandet. Glad

Ikväl har jag kopplat av med Himmelblå, den norska serien som går just nu på 1.an på torsdagar. Så mysig tycker jag. Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

MaMaMade
0

Har plockat svamp idag…o gått med på Svamp iFokus såklart! Ojojoj, hur ska jag hinna allt? Å andra sidan är svampsäsongen kort! Glad

Nu säger jag godnatt! Har sytt det som ska sys på min "dam"´s klänning, sett lite TV o stickat några varv. Tänker avsluta dagen med att be om frid i både mitt o min fd chefs hjärtan så vi kan glömma lönetjafset o sedan ska jag kvarta in. Sussilull o söta drömmar åt er alla! Kyss

Inlägget är låst för nya kommentarer