Fredagshealing skickas
Fredagkväll kl. 21.30, skickar jag healing till er som skriver upp er före kl. 21.oo.
Sitt eller ligg bekvämt och ta emot kärleksfulla energier till det du har ont/problem med.
Jag anmäler mig! Tack söta vän! Tänk att du skall skicka healing till oss ifrån "stora världen" imorgon Gunilla! 
Ser fram emot att få se dina bilder,, 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Som alltid tackar jag ja till dina energier, Gullenilla!
Ha det nu gott därnere! 

Jag tar tacksamt emot healing: Vet inte om du kan skicka även till min vän som är dålig. Hoppas det :)

Tack Gunilla, det vill jag gärna ta emot 
Medarbetare på Feng Shui och Indien
#3 Om din vän bett om det så gör jag det. Jag kan få namnet på din vän?!

Min vän heter Lena Nordström. Hon har fått en hjärnblödning och kan ionte tala annat än genom handtryckning och några få ord ibland. Men jag vet att hon vill ha :) Hon har fått healing förut.
Ja jag behöver det nu stel och huvudvärk….troligen utrensningar enligt henne som jag dricker näringsdrycken för så nu ska jag dricka mer vatten.
Snällt att du vill skicka Gunilla!
Kram
#6 Jag skriver in din vän i min lista också då.
Jag skriver så klart in er alla.
Det blir spännande att sitta i ett annat land och känna hur energierna når er ändå fast det här sååå långt hem till Sverige.

åh, skulle väldigt gärna vilja ha, men jobbar då. inte säkert jag kan sitta ner och ta det lungt :(
#9 Healingen hittar fram ändå.

hoho, jag skriver upp mig ;D
#11 Du är uppskriven
Gunilla jag behöver få en dos av dig om jag får plats 
#13 Så klart du får plats!
Alla är nu noterade! Ha en skön stund!
Det var jätteskönt Gunilla! Först kändes det som jag hade myror i fötterna, sedan kände jag samma sak i axlarna. Efter en stund var det som om något petade mig i pannan. Jag trodde att det var en liten fluga så jag "svepte bort den", men det kom tillbaka. Då förstod jag.. 
Tack så mycket för en skön stund som slutade med att jag fick en liten lur samtidigt. Kramisar!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#15 "Vassegoo"!
Kramisar tillbaka!

Tack Gunilla, somnade och vaknade imorse och känner att det finns lite energi idag
En stor bamsekramis för att du är den du är 
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Tackar så mycket, känner inte av det så mycket, men tror säkert att det gjort nytta ändå :)
Lite för orolig den tiden, som vanligt men jag är övertygad om att det gick fram…som vanligt alltså! 
Träningsvärk lite här o där efter gårdagens fysiska aktiviteter men tror att den kunde ha varit värre om inte Gullenilla helat på där söderöver.
Pyss på dig! 
#17, 18 o 19 "Vassegoo"
och pyssar o kramisar tillbaka
Jag blev så trött…
#21 Det kanske är meningen att du ska ta det lilla lugna!
#22 Det har du nog rätt i och det var skönt att bli så trött