Frank Vitai
Är det någon här som varit hos honom? Varför gick ni dit, vad gjorde han och blev ni bättre?
:)

Inte jag, har ingen aning om vem han är… vill du berätta? 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Han ska vara lite av en mirakelman. :p
Blev rekommenderad att kontakta honom av en som varit hos honom och han hade botad hennes fibro!
Så är nyfiken på vad det är han GÖR. Han finns i Skåne så det är en lång reda för mig.
Jag har heller aldrig hört talas om den mirakelmannen. Visst låter det intressant att någon blivit botad från fibro,men jag blir då oxå lite nyfiken på vad det är för typ av behandling.Kanske din bekant skulle kunna berätta lite mer om vad han håller på med,eller om han har någon hemsida med lite information.
~ mayolica ~

Jag såg på nätet att han är kinesiolog så det kan mycket väl stämma att han kan bota svåra sjukdomar, skickliga kinesiologer kan bota nästan vad som helst (förutsätt att man själv är beredd att göra de förändringar som krävs givetvis). Men han verkar inte ha någon hemsida eller annan information på nätet.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Det är bara att gratulera till att din vän blivit botad från fibromyalgi, men det klart man reagerar på epitetet "mirakelman" eftersom det ju inte handlar om att en terapeut botar. Det är ju bara verje enskild person som kan bota sig själv. Man kan vara en duktig terapeut utan att behöva kallas för mirakelman…
det är inte en vän, utan en annan terapeut som jag träffade. så nej jag kan tyvärr inte fråga mer..
sen så kallar han sig såklart inte mirakelmannen haha. :p men han verkade ovanligt duktig.
jag går regelbundet till Frank! han är utbildad kinesiologi och så har han väldigt fokuserande o medila förmågor. så han kombinerar detta. han är extremt duktig att gå in o kika på en o se vart det är man behöver göra förändringar o hur mna lättast gör detta… Han lixom går in o känner alla ens känslor på nåt sätt…. Självklart kan han inte göra något mot ens vilja… man "stoppar" själv om man inte är redo. men han ger en helt otroliga verktyg till självläkning. som någon kommenterade så kan inte terapeuten bota en, det kan man bara själv göra…. men Frank är en mkt vis man!
Jag har varit hos honom, och skall faktiskt dit imorgon igen :) Han är helt otrolig! Det har verkligen hjälpt mig att gå hos honom, jag har hittat mig själv igen. I alla fall till stor del, har en bit kvar. Rekommenderar att du åker ut till honom! Kolla på www.vitai.se för mer information om var han nu befinner sig (Inte i Skåne längre, utan är på Grötö) och övrig information.