Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 1570 ggr
shigne
0

Mirakel-hallen ;)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer bildserie på hallen… Egentligen inget märkvärdigt.

Det var ett hiskeligt arbete, spacklat väggarna 3!!! gånger för att få bort ojämnheterna. Å för att inte glömma putsbruket som jag svurit tungan svart åt!

Nu återstår bara nytt tak och lägga in golv - samt finliret som alltid hör till.

Från början var väggarna blå och dörrarna gröna Rynkar på näsan

shigne
0

Första bilden blev vriden - men det stora mörka hålet är hålet efter regeln där gamla väggen varit.

Mer bilder; (säkert vridna de med!)

shigne
0

Å nästa;

(sammanlagt 6 bilder)

shigne
0

Åsså resultaten

shigne
0

näst sista - texten som man möter direkt till hö när man kommer hem till oss

shigne
0

och växten som jag gjort rakt fram vid toa-dörren

shigne
0

#3 På den bilden ser man var gamla väggen stått, lilla Signe fick va med på bild.

Det som är kvar av den väggen, där sitter elementet och det är tänkt att vi ska vrida o sätta fast på långväggen - men, men, det är ett projekt för sej!

Hela vattensystemet måste tömmas och dras nya ledningar etc. etc.

Tror jag överlåter detta till de som kan o begriper :)

[GunillaF]
0

Det blev ljust och fint, Shigne!Glad

Elpida
0

Förstår att du haft ett hästjobb!!! Och resultatet blir ju alldeles strålande! Gillar din blomma skarpt!Glad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

MaMaMade
0

*WOW*! Vad fint, sådär tjusigt skulle inte jag kunna få till det…bara nästan! Glad

Tuva-Lena
0

Men wow shigne, vilket hästjobb du har lagt ner! Du är verkligen duktig och hallen blev såå fin! Väldigt fint med blomman och texten också, lite "eget" och sånt där som sätter en personlig prägel på ingången. Jättefint! Förvånad

Nu har jag bestämt mig för att börja med mitt gamla hus också. Trivseln finns men det är små detaljer som jag tycker saknas. Måla om spegeldörrarna som är kantstötta här o där. måla köksskåpen, snygga till runt vedspisen och lite annat smått o gott. Nu när hösten kommer så passar det bra att sätta igång med sånt. Blir så inspirerad av ditt fina arbete shigne.. Glad

Snacka om balsam för själen.. Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

shigne
0

Tack! Jag njuter varje gång jag "passerar" hallen…. ska bli skönt med tak och golv också.

Men fy va de ä krångligt att hitta lampor, finns ju bara såna där moderna och stela! Jag vill ha lampor till rimliga priser..

Härligt Tuvan att du känner inspiration! Gamla spegeldörrar o vedspis….mmm

Såg faktiskt ett säng och soffa byggda av liggande spegeldörrar - väggfasta såklart. Jättefina!

tilja65
0

Åh, vad fint det blev Shigne! Vilken otrolig förvandling Skrattande

Du har verkligen jobbat och slitit med hallen och vad duktig du är!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

Mysan59
0

Jättefint!

Pagan
0

Härligt, så stolt du måste vara nu. Jag brukar bli lite mallig när jag avklarat ett projekt. Det tycker jag att man har rätt att vara. Så Shigne malla dig nuSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot