Dagens pratbubbla 31/8
Gomorron!
Har inte vaknat riktigt än, bara lite mera kaffe så kanske jag kommer igång.
Igår var jag på "räkfrossa" hos grannar - så skönt att komma hemifrån en liten stund. Precis vad jag behövde…
Dagen är spikat med full aktivitet, både ute och inne. Men ingen stress och det får bli som det blir!
Önskar alla en härlig dag! Kram

God morgon på er.
Fin bild Gunilla 
Kaffet klart, katten sitter på diskbänken och leker med vattnet och duggregn ute.
Ska göra mig i ordning för den vanliga trippen in till sjukhuset, hoppas på att regnet slutar så jag kan ta cykeln till station för jag vägrar att cykla i regn.
Önskar er alla en fin dag
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Godmorgon på er!
Räkfrossa låter verkligen inte fel Shigne
Kul bild!
Idag är det full rulle med en massa som ska fixas, men det är bara roliga saker, så det gör inget (nästan i varje fall
)
Önskar er alla en fin dag!
Med ljus och kärlek... Tina
Jag förstår dig mayolica! Släppa iväg sin prinsessa på såna äventyr! 
Här är det uppehåll Gunilla och var helt stjärnklart inatt. Kallt som attan så jag var nsätan orolig för blommorna. Imorse när jag släppte ut katten så satt räven och väntade på honom, för när han gick ut på bron börjde räven att skälla. Liksom för att hälsa på honom. En jättefin räv har vi som hälsar på av o till. 
Håller tummarna för uppehåll Clary, det är inte roligt att behöva cykla i sånt skitväder. 
Usch så besvärligt du ahr med allergin Gunilla. Går inte sånt att bota med healing? Vi har ju en annan duktig healer på sajten också, mayolica. Hon kanske kan hjälpa dig..?
#4 Förresten mayolica, när startar du dina healingkvällar igen?
Och kursen..? 
Hoppas att du får en fin dag Tilja, det låter så mysigt i din vardag! 
Nu åker jag i till stan idag, lite jobb och röj röj på gamla stället!
Ha en fin dag allihop! 
Magiskt och vackert eller hur? Mitt tillhåll när jag tar kontakt med jordandarna..
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

God förmiddag!
Idag var det 3 grader när jag steg upp och solen lyser nu så vackert från en nästan molnfri himmel. Det verkar hålla sig till uppehåll på dagarna och regn på kvällen och natten.
Jaså minsann, räkfrossa Shigne. Det lät ju himla gott, om man är räkälskare förstås =). Själv tycker jag räkor är godast tillsammans med lite avocado, majonäs och citron. Hoppas du hade det riktigt trevligt, det är dig väl förunnat! =)
Gunilla, jag skickar lite till dig mot allergin idag, fy vad besvärligt det låter. Sprutor brukar ju hjälpa rätt bra men det kan ju aldrig skada med en skjuts på vägen ;-)
Tuvan, lånar din bild idag, kryper in i den och känner jordningen i kroppen. Du har det så härligt magiskt hos dig!!!
Clary, hoppas du slapp regnet!!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#6 tack! 
Härligt att se era bilder och läsa om era äventyr med räkfrossa mm. Härliga solrosor, G! Ljuvlig skog, Tuvan. Liknar "min"!
Här skiner solen och skogen lockar. Min sonson har namnsdag i morgon, så jag har fixat en liten present åt honom - och hans lillasyster, så hon inte blir lessen - som skall skickas på posten. Kram på alla
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen
Älskar oxå räkor men dom ska vara rökta och det är inte så lätt när man bor i inlandet
Idag har jag skruvat ner mitt stora smyckeskåp med glasdörrar som jag haft i butiken i 18 år..usch va tiden går.Nu va det bara skvalpet kvar av smyckena..Blev så fint med lite slitna lådor på väggen med min vita keramik i.Mina spetslampor som brinner ovanför och lite fin konst på väggen istället..Är så sugen på att ta hem en vintage serie (smycken) i brons men jag har inte råd just nu!
I eftermiddag ska jag glasera..Ugnen är kollad men jag hittar ta mej sjutton inget fel..Skröjen gick som förväntat.Ska man våga chansa med en glasyrbränning?? jag behöver verkligen bränna då vi har vår stora konstrunda i helgen (vilket jag inte är inbjuden till) Jag kör i min trädgård för den ligger så strategiskt bra nära bibblan där dom har en samlingsutställning av alla deltagare..ha ha ha ha
ähhh vi får se hur jag gör..
Arbetslusten är inte så hög
kramelikram
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Kul med trädgården, abbi.Det gäller att ta alla tillfällen tillvara. 

Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen