Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 2053 ggr
Toyan
0

God kväll-tråd

God kväll allihopa!

Söndag kväll, redanFörvånad oj så fort helgen försvann, hjälpte äldste sonen med familj att flytta igår och idag har vi flyttstädat.

Nu känns det bra att det är klart men uj vilken träningsvärk man får.Skrattande

Blir att sova tidigt idag, ha det så fint resten av kvällen!

MaMaMade
0

Godkväll Toyan! Mitt inlägg i dagens Pratbubbla passar mkt bättre här nu när det är kväll! Glad

Halloj!

Full rulle idag! Lite sovis, prommis, lunch o sedan iväg till stan efter att ha lämnat Mellis hos en kompis. Shoppade loss o gjorde av med hela 500 kr! Ska fota resultatet när det blir färdigt.

Hämtade Sonen i samhället, fixade middag medan Guben hämtade Mellis, åt  o sedan rensade jag ett par garderober. 1 stor pappkasse med tyg till mattrasor samt en *jättehög* med skräp som ska eldas upp imorgon. Älghjärtana ligger i frysen, redo för att rökas o levern är uppdelad o infrys även den. En bit har jag kvar framme, den ska torkas imorgon så Tassen o Stuffen har lite godis att få när de varit duktiga.

Nu ska jag se film! Ha en skön söndagkväll! Kyss

signemo
0

Ha det så gott båda två.

Idag har det faktiskt varit lugnt. Men jag har gått och dragit på huvudvärk i drygt en vecka nu. det kommer o går. Inte kul. Men det kanske beror på att jag känt mig lite stressat. Det går väl över.

Nu sitter jag här o gubben tittar på Miss Marpel. Ha det så bra fina vänner

Var rädda om varandra

Tuva-Lena
0

Jag tittade också på fröken Marple igår kväll, denna lilla förnumstiga dam som har lösningarna på alla kvistiga mordgåtor som polisen går bet på. Så söt! Kyss

SEdan såg ajg ett annat mycket intressant program - "Sensing murders". Oj det blev mycket mordprogram i går! Tyst 

I alla fall, två medium som på olika håll säger exakt detsamma om hur ett dödsfall har gått till. Man hittade en ung kille i en utbränd bil, och ingen förstod vad som hade hänt eller varför någon skulle vlja honom nåt ont. Det visade sig att han hade satt sig för att sova i bilen efter en "blöt kväll" med kompisarna. Dessa två medium sa samma sak om händleseförloppet: Nämligen att två av hans kompisar ville skoja med honom och hade slängt in en cigarettfimp i bilens baksäte. Det tog eld innan han vaknade och bilen exploderade.

Medium-erna beskrev också personerna som hade gjort det, var och en på sitt håll, och beskrivningarna stämde in på två av hans vänner i rugbylaget - som dessutom var med den kvällen dom festade.. Polisen utreder uppgifterna och allt har hittils stämt med det som de båda medierna har sagt.Gråter

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

MaMaMade
0

Inte roligt med ihållande huvudvärk, signemo! Hoppas verkligen att den ger med sig…kan det vara spänningsvärk månntro? Den brukar ha svårt för att släppa.

Sensing murders…australiensiskt program? Har sett det ett par ggr, de har haft en kille + en tjej som varit helt otroliga på att få fram detaljer kring offer o omständigheterna kring deras död.

Tuva-Lena
0

#5 Ja det är det programmet jag tittar på. En kille och en kvinna somär hur trägffsäkra som elst! Att dom dessutom utan varandras vetskap kan få fram samma saker - helt otroligt! Förvånad Datum, födelseår, dödsdag ja rubbet. Ingenting går dem förbi.

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."