God morgon 30/9
God morgon
Här är dimmigt och 2 plus, blir vantar på idag.
Ska strax till jobbet, önskar er alla en härlig torsdag!
Kram på er!

God morgon Toyan och andra som tittar in!
Idag har jag kort klänning och tights så då rök faktiskt stövlarna fram, har hållit mig till boots och skor men nu behövdes det lite värme på benen "/ =)
Igår somnade jag tidigt i soffan, inget vidare sällskap alls. Undrar om det är den tidigare solnedgången som gör att jag är så trött på kvällarna? "/
En fin höstdag önskar jag er alla!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

#2 Jag hakar på Gunilla =)
"Du har alltid två val"
Ilar till soc…positivitet hitåt, tack!
Hörs när jag kommer tillbaka!
Jag har alltid ett leende på läpparna när jag möter folk
Det är livsfarligt att se sur ut när man har butik ha ha ha ha
Här ryker det ur munnen när man andas och dimman låg tät tidigare.Nu bryter solen igenom och det ser ut att bli en fin dag!
Jag glaserar fortfarande ..textade recept på kakfat på fot igår , tar lite tid!
Har fått en pisskommentar på min blogg som jag nu sitter och fnurlar ut vad jag ska svara..kommer publicera detta senare*L* skrämma mig kan dom inte!!!
ha en bra dag allihopa
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Go'morron Toyan och alla ni andra! 
Vet du, det är skönt att få dra på sig vantarna, jag har haft dom ett par dagar nu på morgonen när jag går ut - känns tryggt på nåt vis. 
Jag gillar kortkort jag också Elpida, gammal tant som jag är, men det är snyggt till mina stövlar, sedan ett praktiskt mode med tights under. Varm o skönt dessutom. Jag känne rmig lite "finare" när jag har kjol.. 
Jag vet inte om jag känner mig så positiv men nog kan jag kosta på mig ett leende, jag har ju också företag och måste alltid vara positiv - precis som abbi berättar. 
#5 Vore jag du skulle jag bjuda hem mina antagonister och försöka klara ut vad det är som retar dem. Ta tjuren vid hornen, det måste vara trist att alltid behöva hålla garden beredd. Dessutom tar det en massa onödig energi, både av dig och dem som måste racka ner på dig.
Idag skall jag tvätta bilen och vaxa den. Skall snart besiktigas så då måste jag ju göra ett gott intryck samtidigt. 
Ha en fin dag allihop vad ni än hittar på! 
Här en höstbild som abbi har bidragit med..
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Hejsan! Allt gott till alla. Här skiner solen. Själv är jag smådeppig pgr av en seg förkylning
tror dock på bättre tider
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen

#6 Vilken snygging på bilden!! =)
#7 Krya på dig Tride!!*Kram*
"Du har alltid två val"
ha ha ha ni är för roliga..
Tuvan skulle gärna ha en sån bjudning om dom bara vågade stå för sina åsikter och inte vara anonyma..
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Vicken´ *dj…a* dag, rent ut sagt! Har tagit det i låsta tråden…ledsen…för jobbigt.

Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen
Gokväll! Den här dagen har bara svichat förbi… Blev så himla frusen, ont i kroppen och mådde illa - så då tog jag täcke och kuddar, klädde på mej, t.om. tjocksockar och somnade som en sten i soffan..
Så jag är ganska nyvaken just nu
. Behövde verkligen den sömnen…
Nu kanske jag är piggare imorgon.
Nu dags för lite "frukost" 
Önskar jag var lika flitig med kameran som ni andra - så härliga bilder!
Fick ett jättefint bildspel av en vän - den skulle jag gärna vilja dela med mej av, men vet inte hur man gör??? Nån som vet? Kan man lägga in sånt i forumet?